26 Reacties

5 maanden geleden

Yess me 💖🙋🏼‍♀️

5 maanden geleden

Ik! Wij wonen in Meerhoven met ons zoontje en nu de 2e op komst

5 maanden geleden

Yess Veldhoven!

5 maanden geleden

Ik woon ook in Veldhoven (grens aan Meerhoven 😃😃😃)

5 maanden geleden

Ik woon in Strijp!

5 maanden geleden

🙋🏽‍♀️🙋🏽‍♀️

5 maanden geleden

Heb jullie een verzoek verstuurd💙🎀

5 maanden geleden

Yess!

5 maanden geleden

Hoe gaat het met jullie en hoe ervaren jullie de zwangerschap? Is dit jullie eerste? Hebben jullie al een idee waar jullie willen bevallen als jullie een keuze hebben?

5 maanden geleden

Reactie op RunwayRapsody

Hoe gaat het met jullie en hoe ervaren jullie de zwangerschap? Is dit julli ...
Bij mij gaat t tot nu toe wel goed, ben af en toe met vlagen misselijk en had helaas wel bloedverlies een vervroegde echo gehad waarbij ze een vruchtzakje leeg zag en een kloppende hartje .. dus het waren er 2 🥹. Ik zou toch wel weer in het ziekenhuis willen bevallen! En gaat alles ook goed met jou ? ☺️

5 maanden geleden

Reactie op RunwayRapsody

Hoe gaat het met jullie en hoe ervaren jullie de zwangerschap? Is dit julli ...
Ik ben echt heel moe! Heb dus al een kleintje van 1,5 rondlopen en denk dat dat soms ook wel voor extra vermoeidheid zorgt. Ga nu maar gewoon als hij een dutje doet ook een dutje doen 😅 Ik ben ivm mijn gastric bypass klinisch, maar zou om eerlijk te zijn ook echt niet thuis willen bevallen. Heb een hele goede ervaring met mijn eerste gehad, dus sta er nu ook weer positief in! En jij?

5 maanden geleden

Ik!

4 maanden geleden

Yess! Ik woon in Eindhoven, strijp en nu zwanger van ons eerste kindje ❤️

4 maanden geleden

Reactie op 883305

Ik woon in Strijp!
Ik ook! Heb je een verzoek gestuurd als je dat oké vindt 😊

4 maanden geleden

Ik woon in Helmond maar ben altijd wel in eindhoven bij men ma en familie! Zelf ook in eindhoven opgegroeid. Zou de andere dames hier ook willen volgen 😊

4 maanden geleden

Ik kom uit Geldrop!

4 maanden geleden

Ik kom uit Best!

3 maanden geleden

We hebben een groepsapp met moeders omgeving eindhoven. Als je toevallig interesse hebt voeg me toe en stuur maar een berichtje 😊 mommys to be zijn ook harstikke welkom ❤️

3 maanden geleden

Ik kom ook uit best!

3 maanden geleden

Leuk! Wij zijn uitgerekend eind nov/begin december (eerste kindje), 2 mama’s uit Eindhoven Woensel