19 Reacties
5 maanden geleden
Ik draag nog steeds Brazilians van de Hunkemöller.. die vallen laag dus onder mn buikje.
5 maanden geleden
Positieondergoed van Bonprix, zitten leker. Niet erg sexy hahahaha.
5 maanden geleden
Reactie op annemietje
Ik draag nog steeds Brazilians van de Hunkemöller.. die vallen laag dus ond ...
Zelfde hier
5 maanden geleden
Ik ben enorm tevreden van deze boxershortjes van noppies:
https://www.noppies.com/nl-nl/positiekleding/noppies-short-cotton-melange-light-blue-melange-66726-p972.html?channable=0023306964003938383830da&gad_source=1&gclid=Cj0KCQjw0_WyBhDMARIsAL1Vz8tZRU9UMLcTFB1nOYV_ubEaFbJHGpSfHkDOngE3bXAlR3M0i3vJVnsaAokmEALw_wcB
Ik ga er nog wat bijbestellen, ik was ze vrijwel onmiddellijk omdat ik mijn gewoon ondergoed minder en minder goed verdraag, ga ik wat minder wasmachienen moet laten draaien (voorlopig toch tot de baby er is 😝).
5 maanden geleden
Ik heb een paar weken terug van die echt hoge onderbroeken gehaald die ze verkopen als "zwangerschapsonderbroeken" ik vind ze vaak wel comfy ze gaan echt over je navel. Iig over mijn buik, naarmate het gaat groeien zal het wel wat lager gaan liggen 🤭 heb er maar vier van en twijfel of ik er meer van wil. Vind een lage onderbroek soms ook wel fijner zitten 😅
5 maanden geleden
Ik draag nog mijn "oude" strings en boxers. Deze vallen onder mijn buik en dat vind ik wel fijn. Door een gevoelige maag vind ik het heel vervelend om iets halverwege mijn buik te dragen. Het moet er dus boven of onder maar ik heb nog geen zwangerschaps ondergoed gevonden wat boven je babybuik uitkomt.. misschien dat iemand hier daarvoor nog een tip geeft😊
5 maanden geleden
Reactie op annemietje
Ik draag nog steeds Brazilians van de Hunkemöller.. die vallen laag dus ond ...
Ja ik ook!
En straks van die katoenen onderbroeken van de zeeman, als ik even bij moet komen van de bevalling🥴
5 maanden geleden
Ik draag nog mijn naadloze strings van shein, vallen onder mn buik en zitten heerlijk omdat ze naadloos zijn.
5 maanden geleden
Reactie op Miloutje
Mady onderbroeken van de zeeman. Straks ook heel fijn voor je kraam verband ...
Yes, ik ook deze.