25 Reacties

één maand geleden

Ik heb hele fijne boxers gekocht bij de action! En het maandverband wat je erna draagt is echt huge dus ik zou zeker een maat groter nemen. Ik heb nu XL ipv M en dames om me heen zeggen dat dit een goede keus is geweest.

één maand geleden

Ik heb de boxers van mijn man gebruikt 🤭 paste perfect met het kraamverband

één maand geleden

Ik heb toen mijn zwangerschaps onderbroeken gewoon gebruikt. Wel had ik een keizersnede, dus gewoon ondergoed kon ik niet verdragen bij de wond en mijn zwangerschapsonderbroeken vallen erboven. Paste ook prima kraamverband in. Van de meeste mensen inderdaad gehoord dat ze een maat groter nodig hadden om het kraamverband in kwijt te kunnen (persoonlijk paste het bij mij prima maar ik heb dan ook de eerste dagen zonder onderbroek gewoon op bed gelegen en daarna voldeed 1 kraamverband en dat past prima als je een onderbroek hebt die van rekbare stof gemaakt is. Maar er zijn mensen die meerdere kraamverbanden op elkaar nodig hebben, dat gaat niet passen inderdaad.

één maand geleden

Ik vind de wegwerp onderbroeken met een hoge waist echt fantastisch. Ik woon in het buitenland en hier heet dat postpartum disposable panties. Ik heb twee keizersnedes gehad en beide keren deze wel een week of 3 gedragen, ga ze nu ook weer zeker aanschaffen. Na die drie weken kan ik wel weer gewoon ondergoed aan.

één maand geleden

Zeeman en Action hebben van die oma onderbroeken die ik echt ruim genomen had. Goed letten op de elastieke band dat dat nergens kan knellen en genoeg rek op zit maar dat vond ik heerlijk zitten!

één maand geleden

Ik ga voor deze wegwerp onderbroeken: https://www.amazon.nl/Frida-Mom-Postpartum-Latex-vrij-Regelmatig/dp/B07TXDBMD5/ref=mp_s_a_1_4?crid=ZIJ4VZDCF7GJ&dib=eyJ2IjoiMSJ9.N9gnSqiBuiIlPN_YGBlvwn_KrMTZMFDixr43HA9V3X6mfePVwc_DScmN8Urr-pQfDVcHrMIKssvzM9hdEVB6cCHXB2uhBJNCSUknD3UUTIiaMUiT6_dMhzzRqY6TjO_RsK13fsmh1XiBPMt-mfGbSFWz7gbYlN9Eu5g76MxYaeEg-grcgZ51Mo3JGGfE5OgJTOI4CN94IEae6wit2i6ou_1dfMr6y0--FnG6zAR7boiNn_P7nBvCKes49VnZJev9JcInJu_0xSRN_Ijz9olgKfKN4laUiS2AjJJZhOrkh2I.gRYxJlp5qP0f9-YDSDO7LxLF1H5OM0mJZsQOKEVAEkc&dib_tag=se&keywords=postpartum+underwear&qid=1724297216&sprefix=postp%2Caps%2C97&sr=8-4 Lekker high waist en hele goede dingen over gehoord zowel met keizersnede als vaginale bevalling.

één maand geleden

Reactie op Mama_M_1995

Ik heb de boxers van mijn man gebruikt 🤭 paste perfect met het kraamverban ...
Dit 😅

één maand geleden

Reactie op Mama_M_1995

Ik heb de boxers van mijn man gebruikt 🤭 paste perfect met het kraamverban ...
Ik ook!

één maand geleden

Onderbroeken van de zeeman model maddy die zijn perfect. Maar anders als die van je man niet passen een paar mannen boxers van het merk ziki van de action.

één maand geleden

Reactie op Miloutje

Onderbroeken van de zeeman model maddy die zijn perfect. Maar anders als di ...
Haha passen wel. Maar denk dat hij er niet zo blij van wordt als ik zijn ondergoed ga pikken 😂. Ga eens kijken naar de Maddy onderbroeken! Voor zwangerschap had ik maat S. Nu maat M. Dan handig om ivm bevalling L te kopen denk ik?

één maand geleden

Reactie op Wenteleefje

Haha passen wel. Maar denk dat hij er niet zo blij van wordt als ik zijn on ...
De mady's rekken echt wel mee. (Zie nu dat het met 1 d is op de site 😅) Zeker als je deze hebt met dat kanten inzetstuk. Ik zou daar echt niet een maat groter van nemen maar dan gewoon de maat die je nu draagt. Ze zijn hoog dus knellen niet. En na de bevalling word je buik al vrij snel zachter. Een maat groter zal je dan vermoedelijk gewoon af gaan zakken. Zelf heb ik de hele zwangerschap en erna deze met kant in mijn eigen maat gedragen XL. Die zonder kant had ik wel een maatje groter nodig op het einde.

één maand geleden

Reactie op Miloutje

De mady's rekken echt wel mee. (Zie nu dat het met 1 d is op de site 😅) Ze ...
Thanks! Deze zien er ook nog vriendelijk uit met dat kant! Loop binnenkort maar eens langs de zeeman!

één maand geleden

Reactie op Wenteleefje

Thanks! Deze zien er ook nog vriendelijk uit met dat kant! Loop binnenkort ...
Ja die vallen best mee en zitten echt top tijdens de zwangerschap en na de bevalling

één maand geleden

Ik heb voor na mijn vorige bevalling speciaal post partij menstruatie ondergrond gekocht. Zat heerlijk, en ik voelde me er wat zekerder door dat ik niet zou doorlekken. Ik deed er namelijk wel gewoon kraamverband in, dus het was een soort 'extra' bescherming. Het was wel (heel) erg duur. Voor deze keer heb ik wat extra snuggs ingeslagen tijdens de sale. Ook nog steeds prijzig, maar ik voelde me er toch echt fijn bij de vorige keer. En als je wat minder bloedt op een gegeven moment, kun je ze ook zonder kraam/maandverband gebruiken.

één maand geleden

Reactie op Mama2324

Ik heb voor na mijn vorige bevalling speciaal post partij menstruatie onder ...
Maar hoe doe je dat dan met maatvoering ben ik benieuwd? Dezelfde maat die je altijd hebt, past dat ook met kraam verband? Ik zou ook wel voor een duurzame optie willen gaan.

één maand geleden

Reactie op Sunny-in-Perth

Ik vind de wegwerp onderbroeken met een hoge waist echt fantastisch. Ik woo ...
Zijn dat die ‘gaas’ onderbroeken? Waarvan je er eentje aankrijgt vanuit het ziekenhuis?

één maand geleden

Reactie op lianne1985

Zijn dat die ‘gaas’ onderbroeken? Waarvan je er eentje aankrijgt vanuit het ...
Nee, je kunt deze het beste omschrijven als een luier broekje voor volwassenen :) Het ziet eruit als een gewone high waist onderbroek, de voering is absorberend waardoor je er geen kraamverband meer in hoeft te doen.

één maand geleden

Reactie op tesselxd

Maar hoe doe je dat dan met maatvoering ben ik benieuwd? Dezelfde maat die ...
Ik heb de vorige keer een maat groter besteld, maar die waren wel echt aan de grote kant. Met kraamverband zaten ze wel lekker idd. Nu heb ik m'n gewone maat gedaan, zodat ik ze ook daarna nog kan dragen. Ik ga er vanuit dat ze wel een beetje meetrekken. Ik draag nu ook wel eens mn snuggs (hallo zwakke blaas dankzij baby 😅) en met m'n zwangere buik rekken ze ook gewoon prima mee. Maar het is eigenlijk wel een idee om er gewoon eens een kwaamverband in te doen en te testen of het dan lekker zit, dan kan ik eventueel alsnog een grotere mast bestellen.

één maand geleden

Reactie op Mama2324

Ik heb de vorige keer een maat groter besteld, maar die waren wel echt aan ...
Aaah Thanks!

één maand geleden

https://hetbevallingsjurkje.nl/mother-mother-postpartum-underwear/ Deze is one size en past bij iedereen, echt een heel fijn zacht stofje 😊