10 Reacties

3 maanden geleden

M'n zus heeft ook een schisis. Ze heeft wel een operatie gehad met de plastisch chirurg (op puber leeftijd pas) en nu zie je er niks meer van. Toen ze geboren was moest ze wel wat vaker terugkomen in het ziekenhuis.

3 maanden geleden

Heb je een 13 weken echo gehad?

3 maanden geleden

Reactie op Sunshine234

Heb je een 13 weken echo gehad?
Ja heb ik gehad en die was goed🤷🏻‍♀️

3 maanden geleden

Jeetje, kan begrijpen dat je bent geschrokken. Maar het komt hoe dan ook echt goed! Ik ben zelf geboren met een schisis. Als je meer info wilt, mag je altijd een berichtje sturen! 😊

3 maanden geleden

Reactie op sterre1996

Jeetje, kan begrijpen dat je bent geschrokken. Maar het komt hoe dan ook ec ...
Lief van je! Dankje!

3 maanden geleden

Hoi, wat vervelend om dit bericht te krijgen tijdens de 20 weken echo, dat moet heel erg schrikken zijn geweest! Zelf ben ik ook geboren met een schisis, maar ze kunnen tegenwoordig zoveel dat je er nauwelijks meer iets van ziet gelukkig! Tip; umc radboud in nijmegen, ze hebben hier een speciaal schisisteam. Mijn ouders kregen vroeger al de tip om hierheen te gaan en toevallig kreeg ik deze zelf ook weer tijdens mijn zwangerschap. Verder ligt het ook aan de soort schisis of je borstvoeding kunt geven, dus mogelijk kan het gewoon wel😁.

3 maanden geleden

Mijn neefje werd ook geboren met een schisis. Hij kreeg toen wel flesvoeding. Het was tot zn neus. Met 3 maanden geloof ik werd hij geopereerd en gingen ze het dichtmaken. En wanneer die ouder werd zn gehemelte. Tegenwoordig kunnen ze echt heel veel, mij valt het niet eens op.

3 maanden geleden

Bedankt voor jullie lieve berichtjes❤

3 maanden geleden

Reactie op Chantie004

Hoi, wat vervelend om dit bericht te krijgen tijdens de 20 weken echo, dat ...
Het amc heeft ook een speciaal Schisisteam Sterkte miss Rose

2 maanden geleden

Hoi Miss_rose92, Ik weet precies hoe je je voelt. Wij hebben afgelopen week ook de 20 weken echo gehad en daarop was (waarschijnlijk) ook een schisis te zien. Vrijdag hebben we een afspraak in het AMC voor veder onderzoek. Heb jij het onderzoek al gehad? De gedachtes die door je hoofd spoken en de onzekerheid zijn echt slopend. Natuurlijk kunnen ze tegenwoordig heel veel, maar je hoopt gewoon dat dat allemaal niet nodig is. Ik wens je veel sterkte in deze onzekere periode! Liefs Demi