4 Reacties
2 weken geleden
Hoi! Ik heb ook een zoontje die net 1 is geworden en ik ga volgende week bevallen van de tweede middels een inleiding.
Het was ongepland en echt schrikken, maar natuurlijk inmiddels er helemaal klaar voor. Het is wel erg zwaar, ik heb de gehele zwangerschap niet gewerkt en ook thuis kon ik vanaf het derde trimester niet veel meer. Mijn man heeft zowat alles overgenomen. Het is even doorbijten tot de baby er is, maar het komt uiteindelijk wel goed! Heel veel succes!!
2 weken geleden
He! Als eerste gefeliciteerd!
Ik ben na de geboorte 4,5 maand ongepland zwanger geraakt (nu 37 weken). Het begin was vooral mentaal zwaar. Nu super dankbaar en blij! Ik had gewild dat ik wat meer van deze zwangerschap had genoten. Praat erover met anderen, neem je rust en probeer sommige dingen los te laten (bv in het huishouden of werk). Het zal ongetwijfeld zwaar worden, maar hey dat is ook tijdelijk. Straks hebben ze zoveel aan elkaar! Probeer je niet teveel te laten leiden door wat anderen zeggen/vinden.
Ik heb trouwens het boek Happy Mom gelezen. Dit boek heeft mij wel geholpen dingen te relativeren en los te laten.
Het komt 茅cht goed!
Veel liefs馃グ
2 dagen geleden
Hi, ik test ook sinds een week positief en blijkbaar ook al 9 weken zwanger. Dit was een complete verassing ben een beetje angstig voor de zwangerschap want HG en de laatste zwangerschap was heel erg zwaar en pittig. Dit is ons 5e kindje. Ik heb 2 dochters van 11 en 10 en nog eens 2 meisjes van 2 en 1 jaar. Als de 5e komt zijn ze 12&11 en net 3 en bijna 2 dat was niet helemaal de bedoeling 3 kleine kindjes achter elkaar maar ja wel leuk als ze straks samen kunnen spelen.
Heb zelf wel echt fijne ervaringen met weinig leeftijdsverschil. Heb de zowel bij de eerste 2 als de laatste 2 bewust zo gedaan. Beste vriendinnetjes en altijd iemand met om mee te spelen. De eerste jaartjes zijn best wel pittig maar dat is denk ik ook zo als er 2 of 2,5 tussen zit.
2 dagen geleden
Ha, ik ben nu 11 weken zwanger en mijn dochter is 13 maanden. Het is niet helemaal onverwacht aangezien we wel waren gestopt met voorbehoedsmiddelen, maar we hadden er wel een beetje op gerekend dat het een paar maanden zou duren ipv in 茅茅n keer ;)
Ik ben ook wel een beetje bang voor de eerste maanden, maar aan de andere kant zijn er ook weer voordelen, dat de oudste ook nog dutjes doet en dat je niet met een baby een kind naar school moet brengen op vaste tijden etc.