7 Reacties

6 maanden geleden

Ik zou me niet te druk maken. Ik was bij mee eerste ook onverwacht zwanger en kwam er met 11 weken pas achter. Ook ik rookte toen en zelfs nog meer en ook een enkel keertje op het terras een drankje gedronken. Toen ik erachter kwam per direct met alles gestopt en gezond geleefd. Nu een gezonde knul van 16 jaar waarbij ook zijn start goed is verlopen. Geniet van je zwangerschap!

6 maanden geleden

Ik denk persoonlijk dat het niet heel veel kwaad kan als je nu bent gestopt!

6 maanden geleden

Ik geloof dat m'n moeder heeft gerookt tijdens de zwangerschap van m'n zus. Ze zei steeds dat ze gestopt was toen m'n zus 5 weken oud was en stopte met hoesten (dus dat was bewijs genoeg dat ze moest stoppen). Mijn zus is gepromoveerd in de scheikunde en helemaal gezond (inmiddels moeder van 2 kereltjes). Ik zou me niet teveel zorgen maken 😉

6 maanden geleden

Je kunt er nu niets meer aan doen, je hebt het goede gedaan door direct te stoppen. En wat het met je kindje heeft gedaan, dat zal ook niemand weten. Misschien wel niets? Gefeliciteerd!

6 maanden geleden

Mijn zus heeft op advies van de pop poli haar hele zwangerschap gerookt en haar dochter is gezond ter wereld gekomen. Je wist niet dat je zwanger was, dus omkeren kan je het niet. Zolang je nu gestopt bent en blijft zou ik me niet teveel zorgen er over maken. En anders even je zorgen delen met je verloskundige, die hebben zat kennis hierover om je te helpen

6 maanden geleden

Mijn mama heeft ook heel de zwangerschap gerookt, ik ben ook helemaal gezond ter wereld gekomen ☺️.

6 maanden geleden

Super goed dat je nu gestoptr bent!! Zou me niet te druk maken, nog niet zo lang geleden rookte veel vrouwen de hele zwangerschap