21 Reacties

19 dagen geleden

Toevoeging, ik moet de pijn echt een soort van wegzuchten, weglopen.

19 dagen geleden

Een wee begint langzaam en wordt steeds heftiger en dan zwakt de pijn weer af tot je die niet meer voelt. Het is dus niet net als menstruatie een constante kramp.

19 dagen geleden

Reactie op -Simonee-

Ik zou de weeën even timen via een app of je telefoon. Dan kun je zien om hoeveel minuten ze komen… ☺️ Anders de vsk/zh bellen

19 dagen geleden

Reactie op -Simonee-

Als ze aan houden en heftiger worden met de tijd wou ik als ik jou was bellen. Toen ik weeen had wist ik echt niet wat ik moest doen en liep als een kip zonder kop door de kamer. Niks kon de pijn weg halen. Mijn ontsluiting was trouwens in 3 uur van 2 naar 10 dus je weet het maar nooit. Succes!

19 dagen geleden

Bij twijfel, bellen!

19 dagen geleden

Bij twijfel zou ik zeker even bellen. Zo ga je ook geruster de nacht in denk ik. Iemand enig idee hoe het zit met “messteken” down under. Ben momenteel 40+2. Had heel sterk het gevoel dat ze afgelopen weekend zou komen maar helaas. Vrijdag de volgende controle en misschien strippen. Hoop zo dat ze komt op de natuurlijke weg.

19 dagen geleden

Reactie op @1991

Een wee begint langzaam en wordt steeds heftiger en dan zwakt de pijn weer ...
Ja precies, niet random buikpijn en krampen maar echt een golfbeweging van steeds krachtiger samentrekken en dan weer wegzakken. Zo 20sec tot minuutje en dan x aantal min rust tussendoor. Benieuwd of het begonnen is bij jou. Dat wegzuchten klinkt wel als weeën. Al gebeld? Succes!

19 dagen geleden

Moet ik dan bellen? Komt nog foto aan

19 dagen geleden

Deel2

19 dagen geleden

Reactie op -Simonee-

Moet ik dan bellen? Komt nog foto aan
Ja bellen! Succes 🍀

19 dagen geleden

Gebeld, moet even afwachten aangezien ik vanmiddag nog helemaal geen ontsluiting had. Wel inmiddels heel veel slijm verloren en bloedpropjes en buukpijn🙃

19 dagen geleden

2.00 2 cm ontsluiting. 4.00 6 cm ontsluiting, naar ziekenhuis. 5 u in ziekenhuis, 5.40 bevallen!

19 dagen geleden

Reactie op -Simonee-

2.00 2 cm ontsluiting. 4.00 6 cm ontsluiting, naar ziekenhuis. 5 u in ziek ...
Van harte gefeliciteerd!!! Wat een schatje zeg.

19 dagen geleden

Reactie op -Simonee-

Gefeliciteerd!! Geniet ervan

19 dagen geleden

Van harte gefeliciteerd! Wat een dropje🥰 Hoe bij jou de weeen begonnne herkende ik heel erg van bij m’n eerste bevalling🤭 Geniet van de kleine en de kraamweek❤️

19 dagen geleden

Ah... Van harte gefeliciteerd!!!!

19 dagen geleden

Gefeliciteerd! 🧸

18 dagen geleden

Reactie op -Simonee-

Gefeliciteerd !!

18 dagen geleden

Gefeliciteerd 🥰

18 dagen geleden

Reactie op Groenebank2.0

Van harte gefeliciteerd! Wat een dropje🥰 Hoe bij jou de weeen begonnne her ...
Het is geen cliché dat ze zeggen als je een wee hebt merk je dit wel. Was niet weg te puffen en kwam steeds regelmatiger terug. Veel druk onder bij schaamstreek en onderrug. Komt als een golf, rustiger begint, dan heeeeeel hevig en zakt dan weer weg!