8 Reacties

2 maanden geleden

Ja herkenbaar!!!! Dit is ook mijn tweede zwangerschap en ik heb ook echt een B buik. Hij loopt dus (nog) niet zoals bij iedereen , mooi rond af.. ook heb ik een hangbuikje... Wat het ook niet mooier maakt vind ik zelf.... Maar ik herken je gevoelens en gedachten. 💔

2 maanden geleden

Heey lieve mama, Hier ook het zelfde. 2de zwangerschap, hangbuik en ben al een flinke vrouw dus onzekerheid op top niveau! Ik probeer zo’n A lijn jurkjes te dragen wat de bovenkant van mijn buik accentueert. Maar een strakke jurk, of broek + topje …. Nee dat doe ik liever niet. 😞

2 maanden geleden

Dit is mijn eerste zwangerschap, maar ik herken dit zeker! Ik ben altijd wat groter geweest, sinds afgelopen jaren ook overgewicht, dus eigenlijk nooit een platte buik gehad. Sinds de zwangerschap werd mijn buik al vrij snel groter, maar nu met 22 vind ik het nog steeds niet 'mooi rond' uitzien. Ik heb een echte B buik, waardoor ik me soms meer dik dan echt zwanger voel. Ik probeer hier minder vaak aan te denken en meer te focussen op de gezondheid van ons kindje, maar het blijft lastig.

2 maanden geleden

Ik herken dit ook heel erg! Maar kleine tip waar je misschien iets aan hebt. Ik heb sinds een week of twee ondergoed van noppies en dit maakt voor mij een heel groot verschil. Eindelijk het gevoel dat ik een rond buikje krijg ipv dat lelijke blubber randje. Krijg langzaam aan weer wat zelfvertrouwen want werd hier ook heel onzeker en verdrietig van. Wie weet helpt het jou ook☺️

2 maanden geleden

Reactie op MerelR94

Ik herken dit ook heel erg! Maar kleine tip waar je misschien iets aan hebt ...
Welke ondergrond heb je dan? Linkje?

2 maanden geleden

Reactie op MerelR94

Ik herken dit ook heel erg! Maar kleine tip waar je misschien iets aan hebt ...
Wat een goede tip! Dankje! Ik heb ze meteen besteld 😂. Ik zag ze een tijdje geleden al voorbij komen maar wist niet of t fijn was om te dragen.

2 maanden geleden

Jup mijn buik is ook niet een mooie ronde zwangerschaps buik. Een b buik, wat slap van afvallen. En de bovenste helft ineens groter geworden. Nou lijk alles behalve zwanger. Heel eerlijk, ik leg het naast me neer. Draag hoge broeken zodat de buik een lijkt. Focus me op de andere dingen van de zwangerschap die ik wel leuk vind. Langzaamaan wordt de buik ronder.

2 maanden geleden

Reactie op BlackFairy

Welke ondergrond heb je dan? Linkje?
Ik was bij Baby-Dump en heb twee soorten gekocht om te proberen. Deze van noppies en een van cariwell. Die van noppies zit echt vele malen beter dan die ander! https://www.prenatal.nl/kleding-voor-mama/lingerie/slips/noppies-zwangerschapsslip-seamless-0262390010.html