Ik heb al bijna 4 weken enorm last van braxton hicks. In iedergeval wat de artsen mij vertellen. Nu sinds zaterdag zijn ze heftiger echt veel heftiger.
Begon donderdag met licht vloeistof/ soort waterige doorzichtige afscheiding. Richting ziekenhuis geweest en ze konden niks vinden. Ja dat ik weinig vruchtwater heb , minder dan op vorige echo's. Werd uiteindelijk weer naar huis gestuurd. Met de boodschap zoals de afgelopen 4 weken veel rust.Zaterdag ochtend werden de krampen zo heftig dat ik huilend in de woonkamer stond. Ze kwamen in minder dan 3 min achter elkaar en waren heftig. Dus weer richting ziekenhuis. En weer werden we na testen naar huis gestuurd. Ik ben nu na 4 weken non stop krampen , harde buiken en nu al 3 dagen dat de krampen zo heftig zijn dat ik duizelig er van ben , weinig slaap en huilend van de pijn in de woonkamer zit echt op. Wordt hier vooral erg onzeker van. Mijn lichaam is zo onrustig en ik voel aan alles dat de kleine meid gaat komen. Alleen de testen zeggen steeds wat anders . Ben morgen 33 weken en heb morgen weer een afspraak in het ziekenhuis. En ik weet iedere week is er 1 en toch zegt mijn gevoel zo enorm dat ze komt. Ik lijk haast wel gek denk ik 🙈. Ik typ dit hopend op wat opbeurende woorden , ik weet echt niet hoe ik dit alles moet volhouden.