7 Reacties

één maand geleden

Inmiddels is deze foto al zo'n 6 weken oud. Daarbij wil ik zeggen; heb er schijt aan! Mijn bmi is veel te hoog (voor zwangerschap 36) en ik draag gemiddeld XL. Door het vele aankomen, deels ook medisch, had ik al straie op m'n buik en die neemt nu rap toe. Ik ga niet liegen, soms is dat best lastig om te zien maar ik probeer zo lief mogelijk voor mezelf te zijn, zeker nu ik zwanger ben. Ook mijn lichaam mag er zijn, ondanks de striae, ongewenste haartjes, putten in m'n benen/billen, die vetrol en onderkin. Het is goed zo, zeker nu. Hallo powervrouw, jouw lichaam is een kindje aan het maken en dan maakt die cellulitis echt niet uit. Enige wat je kan doen om een mooie huid te behouden is 1. Veel water drinken en 2. Geluk. Je hormonen doen ook een hoop met je. Dus lieverd, geniet lekker in je korte broek, jurk of zwemkleding, straks krijg je spijt omdat je daar mee bezig was ipv genieten van het lekkere weer 😘

één maand geleden

Stel je nie aan.... zelfs de modellen zien er niet zo uit als op de cover. Doe gewoon je ding en laat nie afleiden door andermans mening want die zal toch nooit zijn wat jij wil. Je lijf krijgt gewoon een beetje extra reliëf en da's ook mooi 👍

één maand geleden

Reactie op Nurse541

Inmiddels is deze foto al zo'n 6 weken oud. Daarbij wil ik zeggen; heb er s ...
Jeetje wat een positieve mindset! Vind het echt super knap!! Ik ga een poging doen hier wat meer van proberen mee te nemen dankjewel 😘! Het ene moment denk ik ach ik heb er ook lak aan hoe ik er uit zie en het is toch ook wel een wonder wat het lichaam kan produceren. En het andere moment voel je je gewoon heel onzeker. Misschien ook wel iets met hormonen 😅😅

één maand geleden

Reactie op babygeluk24

Jeetje wat een positieve mindset! Vind het echt super knap!! Ik ga een pogi ...
Ik heb buiten mijn zwangerschap veel gehad aan lazyfitgirl methode, het hielp mij niet met afvallen maar enorm met mijn mindset. Ik was obsessed met wegen, meten ect. Het had mijn hele leven in zijn grip. Inmiddels leef ik met de gedachte "waarom lelijk doen over mezelf? Dit is hoe ik er nu uit zie, daar ga ik nu direct niks aan veranderen". Betekend niet dat ik nooit onzeker ben hoor! Soms zie je heel erg de hangende vetrol in bepaalde kleding, die verstopte ik altijd een beetje in kleding maar zwangerschapskleding doet dat niet 🥴 was ook een schakelmomentje. Ik hoop dat je liever naar jezelf kunt kijken want dat gun ik iedereen. Ik wil straks ook niet lelijk over mezelf praten met een kindje, ik wil een voorbeeld zijn van body positivity. Die hormonen zijn niet niks he? 😘

één maand geleden

Pff meid, mijn cellulite is ook enorm toegenomen. M'n hele benen zitten eronder, zelfs op m'n kuiten. Vind het verschrikkelijk. Maar tijdens die warme dagen ga ik het niet verbergen hoor. Vind het wel goed. Ben inmiddels 25 weken en 8,5 kg aangekomen. Ook was ik niet de slankste toen ik zwanger werd. Was in een korte tijd al veel aangekomen. Ik zie het na de bevalling wel hoe ik alles een beetje ga rechttrekken 🤣

één maand geleden

Ik herken je gevoel, dat had ik ook tijdens mijn eerste zwangerschap van 54 kilo na 92 kilo in 18 maanden tijd( hormonen slikken en daarna zwanger). Mijn lichaam knapte letterlijk uit de voegen. Accepteren gebeurd niet in 1 dag, dat is een proces. Ik ben na mn zwangerschap gaan sporten, dieeten en bioslimming voor mn celluitis en dat werkte bij mij. Nu weer zwanger met een betere hormoonhuishouding. Maar hierna zal ik ook weer moeten sporten en dieeten en een bioslimmingkuurtje doen😂 ik kan er nu om lachen en denk fuck it! Maar het is echt wel een proces geweest bij de eerste. Ik hoop dat je het lukt en snel volop kunt genieten van je lichaam❤️

één maand geleden

Ik heb t ook, mooi weer, die rot bikinies, cellulities maar hey ik groei wel een mega wondertje in me buik! Inmiddels 26 weken en begin mn lichaam maar te accepteren hoe het is, het enige wat ik kan doen is letten op mn gezonde voeding en nietzoveel toegeven aan mn cravings! Na de zwangerschap maar weer aan de sport! Je bent mooi zoals je bent en dit is een tijdelijk lichaam zoals velen tegen mij zeggen! Powervrouwen zijn we!