7 Reacties

3 maanden geleden

Bij mij zeiden ze dat ik nub theorie moest doen en toen was het echt een meisje. En bij 16 weken ineens een jongen. Dus ik geloof nergens meer in!

3 maanden geleden

En daarom zeggen ze bij ons in het ziekenhuis niets meer tot de 20 weken echo. Voor die tijd gaat het toch te vaak mis. Navelstreng die voor piemeltje soms aangezien word. Beentjes niet goed wijd waar uiteindelijk toch wat verstopt blijkt te zitten. En mensen die zich dan instellen op hetgeen wat gezegd is. 13 weken is echt heel vroeg en ook met 16 weken kunnen ze nog ernaast zitten. Echt super vervelend dit. Maar zou gewoon weer even blanco gaan en wachten tot de 20 weken echo om het dan echt zeker te weten.

3 maanden geleden

Is deze foto van boven of van onder genomen? Bij de 13/14 weken wordt vaak de fout gemaakt dat ze van boven kijken en ook bij meisje lijkt er dan wat uit te steken. Ik begrijp helemaal dat je nu verward bent. Misschien een extra geslachtsecho over een paar weken laten inplannen? En anders echt afwachten tot de bevalling.

3 maanden geleden

Reactie op Rensketje

Is deze foto van boven of van onder genomen? Bij de 13/14 weken wordt vaak ...
Jaa en van af onder gezien was het dit met 13/14 weken:

3 maanden geleden

Reactie op Paulien_vS

Jaa en van af onder gezien was het dit met 13/14 weken:
Van onder vind ik het inderdaad ook meer op een meisje lijken. Wat jammer dat de gynaecologen je zo verkeerd geïnformeerd hebben. Ik snap je verwarring helemaal. Laat het rustig op je inzinken, neem daar de tijd voor.

3 maanden geleden

Vandaag toch een pret echo laten maken, omdat het me niet lekker zat

3 maanden geleden

Reactie op Paulien_vS

Vandaag toch een pret echo laten maken, omdat het me niet lekker zat
Dus toch een jongen. Fijn dat je nu die geruststelling hebt. Zou het als ik jou was ook melden aan de gynaecoloog van gisteren hoor, echt een slordige fout dan