7 Reacties

3 dagen geleden

Hoi, ik ben opticien. En water uitkoken en laten afkoelen, en dan met een watje schoonmaken. Je moet van buiten naar binnen wrijven.

3 dagen geleden

Heb dit ook 2 x p jaar. Idd met gekookt water en een schoon watje even regelmatig per dag schoonmaken. Geen mascara even. Is het met een paar dagen niet over is het mogelijk dat je een zalfje/ druppeltje van de dokter nodig hebt voor in je oog

3 dagen geleden

Bij mij helpen de oculoheel oogdruppels ook goed, heb je gewoon in een flesje maar ook losse pipetten. Zijn homeopathisch! Gewoon bij de drogist

3 dagen geleden

Je mascara weggooien is helaas ook aan te raden. Pas een nieuwe tube gebruiken als het echt helemaal over is.

3 dagen geleden

Reactie op Baby2nov

Hoi, ik ben opticien. En water uitkoken en laten afkoelen, en dan met een ...
Oké dus gewoon in een pannetje koken en klaar hè? Ben dit nu aan het doen! Heb al paar x met fysiologisch water schoon gemaakt. Zitten beiden nog steeds constant slijmen in 😕

3 dagen geleden

Reactie op Felfel93

Oké dus gewoon in een pannetje koken en klaar hè? Ben dit nu aan het doen! ...
Ja klopt. Of met de waterkoker (gaat sneller vaak haha). Dat even weekje goed doen, 2 a 3 x pd. Ook als je denkt dat het weg is even goed blijven schoonmaken en ik las iemand anders die zei mascara weg doen. Zou ook mijn advies zijn, blijven toch die bacterie in zitten

3 dagen geleden

Reactie op Baby2nov

Ja klopt. Of met de waterkoker (gaat sneller vaak haha). Dat even weekje g ...
Ik heb er al veel over gewreven omdat ik altijd die slijmen eruit wil halen