17 Reacties

één maand geleden

Ik zou je in ieder geval het matras van Emma aanraden! Qua frame gaan wij nu over naar eentje van IKEA. 🙂

één maand geleden

Ik weet niet wat je budget is… Wij hebben een zeer luxe goed bed van Jensen. Is wel echt prijzig maar ligt goddelijk!

één maand geleden

Weet zo niet meer welk merk wij hebben. Bij een lokale winkel hier gekocht. Maar wij hebben een jaar geleden gekozen voor een elektrisch verstelbare boxspring en dat kan ik je zeker aanraden!! Heerlijk om half achterover nog even een boek te lezen en ook heel fijn nu met maagzuur om iets hoger te kunnen slapen met het bovenlijf 🤭

één maand geleden

Wij hebben een Simba matras en dit is zó’n goeie koop geweest. Echt heerlijk. Volgens mij verkopen ze hem niet meer in NL maar Matt schijnt vergelijkbaar te zijn. Emma vinden we te zacht, maar áls daarvan houd wordt ie door meerdere vrienden aangeraden. Qua frame maar net wat je smaak is. Wij hebben een houten frame van Made.com

één maand geleden

Wij hebben voor paar jaar terug een bed bij swiss sense gekocht, electrice verstelbaar en hoog! Heerlijk bed! Wij hebben ook de maat 180x220 genomen. Ik zal even kijken of ik er een foto van kan vinden.

één maand geleden

Reactie op Boys Mommy178

Wij hebben voor paar jaar terug een bed bij swiss sense gekocht, electrice ...
Deze hebben wij

één maand geleden

Wij hebben een waterbed, echt heel fijn!

één maand geleden

Qua bed kan ik je niet echt helpen, want we hebben het frame zelf gebouwd. Maar de matrassen van Matt Sleeps kan ik je echt aanraden!! Kosten wat, maar zijn ook echt heel fijn. Goed samen te stellen op basis van een ieders wensen en behoeften en blijven echt super lang goed. Heel tevreden mee.

één maand geleden

Ons bed is van Swiss sense en ligt heerlijk! Ook een boxspring van 180cm

één maand geleden

Reactie op boerderijtje

Wij hebben een waterbed, echt heel fijn!
Oh ja dat hadden mijn ouders vroeger. Ik was altijd zo weg als ik daarin lag! Was wel redelijk wat onderhoud.. @Queen4 ik zou zo'n slaaptest doen, dat heeft m'n broer met z'n vriendin gedaan en die hebben nu een goed aangepast bed. Wil t zelf ook nog doen als ik een beetje bijgekomen ben na de bevalling.. lichaam is nu te anders...

één maand geleden

Reactie op ClaudiaMC

Oh ja dat hadden mijn ouders vroeger. Ik was altijd zo weg als ik daarin la ...
Jaa is echt top! Qua hygiëne ook heel fijn. Elke jaar moet er een vloeistof in, en om 4-5 maanden neem ik de hoezen af met sopje. Is heel erg te doen

één maand geleden

Dat is heel persoonlijk. Er worden hier merken genoemd waar ik als chronisch ziek persoon met dagelijks zenuwpijn en longproblemen niet in kan slapen. Samen met mijn overgewicht door dagelijks corticosteroïden te nemen vallen veel bedden al af. Ook ben ik allergisch voor stof en huisstofmijt dus een stoffen bed is een no go. Daarnaast hebben wij een smal trappenhuis dus niet alles past naar boven daar. Wij hebben daarom bij boxspring compleet in Middelharnis een bed samengesteld en laten maken. Onze box kan tot 300 kilo hebben per kant. Is electrisch verstelbaar omdat ik altijd wat rechtop slaap ipv mijn longen en de druk daarop. Maar ook zodat we eronder makkelijker kunnen stofzuigen en dweilen voor het stof. De box zelf staat op iets hoger pootjes ook voor het schoonmaken. Het matriaal is nep leder ivm schoonmaken voor mijn allergieën. En we hebben de hardste matrassen zodat ik niet wegzak in de matrassen en de zenuwpijn minder is als in ons vorige bed. Daarnaast is het hoofdbord iets aangepast zodat deze wel door de trap paste. 2 uur rijden vanaf waar wij wonen maar echt super goed geholpen.

één maand geleden

Wij hebben vorig jaar een auping gekocht, heel erg blij mee! We werden daar ook heel goed geholpen met het uitkiezen van een matras, geloof dat we meer dan 2 uur in de winkel hebben gezeten 😅

één maand geleden

Wij hebben een pullman! Zeer tevreden over.

één maand geleden

Ongevraagd advies: Ik zou geen bed kopen in m’n zwangerschap. Je gewichtsverdeling is nu zo anders dan hij normaal is. 😅 dus wat komende maanden lekker slaapt, zegt helemaal niks over komende jaren en je wil toch een goede investering doen lees ik.

één maand geleden

Wij hebben een nieuwe boxspring gekocht via totaalbed. Als je de ruimte op je slaapkamer hebt zou ik voor zo groot mogelijk gaan😅 wij hebben nu twee meter breed en dat is zoveel fijner dat 180. Ik kan me me gewoon om laten rollen ipv op m’n plek om laten draaien (dat is vooral in de zwangerschap heeel fijn), ik kan gewoon met mn gezicht richting mn man liggen zonder zijn adem in te ademen (sorry maar dat vind ik echt goor🙈) en je hebt gewoon echt minder “last” van elkaar🤪 Verder weet ik niet hoe lang je bent, ik ben zelf ruim 180 en we hebben nu een bed van 220 lang gedaan, dan zit de “knik” van je elektrische bed (als je die al wil) veel fijner en ga je echt vanuit je heupen omhoog ipv halverwege je rug… De enige ellende is het beddengoed dat is bijna niet te krijgen in deze maat (en met dubbele split in de topper) Maar ik heb geen spijt, geniet er elke nacht (en dag😝) van

één maand geleden

Wij hebben swiss sense. Hebben een boxspring van 180 breed en 220 lang. Ze hebben heel goed gekeken kwa ondersteuning van het lichaam wat het beste was. En nee ze smeren daarom dus niet de duurste aan iemand aan. Wij hebben het bed al 6jaar en bevalt nog altijd prima. Maar ik zou als ik jou was zou ik nu nog geen nieuw bed kopen als je zwanger bent, je ligt nu heel anders dan na je bevalling en dan kan je misschien het bed helemaal niks meer vinden.