10 Reacties

8 maanden geleden

Ja hier ook sinds een dag of 5. Ze wordt ook echt huilend wakker, huilt in haar slaap. Geen tips.. Toevallig moest ik laatst ergens heen en ging ze vrij laat naar bed en toen ging het meteen goed, maar das niet echt een oplossing.. Ik ga er vanuit dat het straks vanzelf weer beter wordt.

8 maanden geleden

Hier ook, gaan rond 19.00 naar boven, zelfde ritueel als altijd, bad/douchen, pyjama, knuffelen en aan de borst. Viel met half uur normaal in slaap nu tot 21.30 ong iedere avond wakker, veel jengelen en veel troosten....

8 maanden geleden

Reactie op -Simonee-

Hier ook, gaan rond 19.00 naar boven, zelfde ritueel als altijd, bad/douch ...
En de dutjes overdag zijn ook sinds een week echt een ramp!

8 maanden geleden

Ja hier ook, ook rond 19u naar bed.. normaal tege. 19:30 in slaap. En maar nu wel 4/5x naar boven voor speen.. of troost pas daarna slaapt hij diep. (Niet elke avond, maar wel vaak) Dutjes waren echt een ramp. 20/30 min… is nu toch wel weer 40/50 min.

8 maanden geleden

Oh gek, hier ook toevallig. Elke 45min wakker tot 22 uur ofzo. We hebben nu de bedtijd al verlaat naar 20u ipv 19u en dat werkt wel de voorbije 2 dagen. Nou enkel nog rond 4 uur s nachts mopperen 🥲

8 maanden geleden

Oh gek, hier ook toevallig. Elke 45min wakker tot 22 uur ofzo. We hebben nu ...
Ja gek hè! Laat je je kindje dan later op de dag nog een dutje doen en dan wat later op bed? Mijn dochter is echt op rond 18:30 en zou een latere bedtijd niet volhouden.

8 maanden geleden

Hier eigenlijk hetzelfde, ben blij dit te lezen. Ik wordt zo onzeker als hij anders gaat slapen. Het is nu iedere avond drama met naar bed gaan. Veel jengelen en veel huilen..

8 maanden geleden

Hier ook. Normaal tussen 19 en 20 naar bed nu steeds vaker om 21/22. Onze zoon is volgende week 6 maanden. Hele tijd lachen als je naar hem toe gaat en druk met zijn armpjes slaan. Tut uit de mond pakken. Hoofdje heen en weer bewegen, benen de lucht in. Wat een gedoe 😂

8 maanden geleden

Zou kunnen dat ze misschien of oververmoeid is of juist niet moe genoeg door een lange namiddag dut?

8 maanden geleden

Reactie op FHVDGL

Hier ook. Normaal tussen 19 en 20 naar bed nu steeds vaker om 21/22. Onze z ...
Hier precies hetzelfde al een paar weken zelfs 😩