2 Reacties

22 dagen geleden

Hai, wat klote zeg! Ik voel helemaal met je mee!! Ik had ook een val op 34 weken. Op 35 weken geopereerd aan de pees van me duim. Nu 38+5 en nog steeds een brace. Pijn is gelukkig groot deel over. Maar de mobiliteit van me hand heb ik niet volledig. En natuurlijk ook me dominante hand😔 Afgelopen weken veel hulp gehad van me man, kind (4 jaar) en (schoon)ouders. A.s. dinsdag geplande keizersnede, dus snap je gevoel goed. Ook al zit jij wel iets verder in het schuitje gezien je aantal weken en nog operatie moet volgen. Je kan helaas niets anders dan go with the flow. Ik heb menig tranen laten vloeien, maar versnelt het proces helaas niet. Hoop dat met de extra hulp straks als deze kleine meid geboren is, na een paar weken alles weer goed te kunnen gebruiken en kan genieten van de rest van me verlof. Heel veel sterkte en het allerbeste😘

22 dagen geleden

Reactie op Alexandra

Hai, wat klote zeg! Ik voel helemaal met je mee!! Ik had ook een val op 34 ...
Hier ook al menig tranen gelaten inderdaad. Fijn dat het bij jou nu de goede kant opgaat en super lief dat je je verhaal deelt. Iets anders dan ermee dealen kan helaas niet. Ben benieuwd of je tzt nog tips hebt betreft je kleine meid enzo dus mocht je zin hebben om iets te delen heel graag! Succes met de keizersnede en ik wens je een voorspoedig herstel!