37 Reacties

8 maanden geleden

Helaas ook ervaring mee Begin november de zwangerschap afgebroken.

8 maanden geleden

Die spanning erken ik totaal

8 maanden geleden

Reactie op ff19

Helaas ook ervaring mee Begin november de zwangerschap afgebroken.
Bij ons in september vorig jaar. Ook via de nipt toen achtergekomen?

8 maanden geleden

Reactie op Willemijn95

Ja klopt

8 maanden geleden

Reactie op Willemijn95

Het maakt het allemaal wel wat extra beladen

8 maanden geleden

Sept 2022 onze dochter stil ter wereld laten komen met 14 weken. Ook niet levensvatbaar❤️. We hebben een gezonde zoon van 3! Nu weer voor het eerst zwanger 7+2 en morgen de eerste echo. Ik ben zo zenuwachtig😊

8 maanden geleden

Reactie op 1-Willeke

Sept 2022 onze dochter stil ter wereld laten komen met 14 weken. Ook niet l ...
Het is zó verdrietig 😔. Gefeliciteerd met je zwangerschap! Voel je je goed? Extra leuk dat jullie zoontje grote boer zal worden! Spannend!

8 maanden geleden

Reactie op ff19

Het maakt het allemaal wel wat extra beladen
Vind ik ook! Zeker na alles wat er is gebeurd.

8 maanden geleden

Reactie op Willemijn95

Het is zó verdrietig 😔. Gefeliciteerd met je zwangerschap! Voel je je goed ...
Dankje! Jij ook! Ik voel me oke, ben wel veel moe en misselijk. Ja als morgen de echo goed is gaan we hem langzaam voorbereiden. We gunnen het hem zo☺️

8 maanden geleden

Hier ook opnieuw zwanger na een kindje te hebben gekregen met t18. Hierna wel nog zwanger geweest van een dochter van inmiddels 1,5 jaar! Toch is deze zwangerschap ook weer enorm spannend na alles...

8 maanden geleden

Reactie op Naomi0001

Hier ook opnieuw zwanger na een kindje te hebben gekregen met t18. Hierna w ...
Ja je bent aan de ene kant super blij en gelukkig dat je zwanger bent, maar je denkt ook gelijk van: als het deze keer maar wel goed gaat. Het is voor iedereen altijd spannend, maar nu toch net een beetje meer angst denk ik. Is de zwangerschap na het kindje met t18 goed gegaan? Het lijkt mij ook zó spannend met die nipt test weer, maar goed eerst maar eens wachten op de eerste echo. Hoe ver ben je nu?

8 maanden geleden

Echo vandaag was goed 7+3 en het hartje klopte goed. 8 april de volgende echo dan wordt het weer spannend. Hopelijk is alles dan goed en zien we geen afwijkingen zoals de vorige keer🙏🏻❤️ we zijn voorzichtig blij!

8 maanden geleden

Reactie op 1-Willeke

Echo vandaag was goed 7+3 en het hartje klopte goed. 8 april de volgende ec ...
Wat goed nieuws! Heel fijn dat de echo goed is. Maakt de hart toch een sprongetje 🥰. Ik duim heel hard mee met jullie!!

7 maanden geleden

Hoe gaat het nu met jullie?☺️ ondanks een goede echo merk ik toch wel dat de spanningen naar de 10+ echo toe neemt. Helemaal omdat de vorige keer met echo direct zichtbaar was dat ons kindje een afwijking had. Je voelt toch een soort angst❤️

7 maanden geleden

Reactie op 1-Willeke

Hoe gaat het nu met jullie?☺️ ondanks een goede echo merk ik toch wel dat d ...
Lief dat je bericht! Het gaat goed. Ik had vorige week minimaal bruin bloedverlies, dus afgelopen maandag voor de zekerheid al een echo gehad. Het was een goede echo met een kloppend hartje. Ik was ongeveer 6 weken en dit klopte gelukkig. Mijn schoonmoeder zei toentertijd: twee keer de loterij winnen doet ook niemand… misschien moeten we ons daar aan vast houden.. 😘

7 maanden geleden

Reactie op Willemijn95

Lief dat je bericht! Het gaat goed. Ik had vorige week minimaal bruin bloed ...
Fijn dat de echo goed was 🤗

7 maanden geleden

Reactie op Willemijn95

Lief dat je bericht! Het gaat goed. Ik had vorige week minimaal bruin bloed ...
Wat fijn dat jij ook een goede echo hebt☺️ ja het blijft toch spannend. We gaan er gewoon vanuit dat het ons gegund is❤️

7 maanden geleden

Reactie op ff19

Fijn dat de echo goed was 🤗
😘

7 maanden geleden

Reactie op 1-Willeke

Wat fijn dat jij ook een goede echo hebt☺️ ja het blijft toch spannend. We ...
😘

7 maanden geleden

Reactie op Willemijn95

😘
1ste echo goed afgelopen ?