8 Reacties

8 maanden geleden

Het enige wat ik kan verzinnen is om misschien te proberen om haar naar je moeder te brengen? Dat het thuis te vertrouwd is en ze weet dat jij daar bent 🤷‍♀️

8 maanden geleden

Geen tips maar dit klinkt als de lastige fase van sprong 5? Dat heb ik in ieder geval gelezen: rond deze tijd gaan ze snappen dat jij weg kan gaan en de relaties beter begrijpen (en dus eenkennig). Misschien waard om even op te zoeken. Hopelijk blijft het bij de fase voor jullie en is het snel weer oké!

8 maanden geleden

Ik breng hem naar mijn ouders, ik zie mezelf niet thuiswerken terwijl mijn moeder beneden met hem zou zitten. Dan ga je tpch reageren op ieder huiltje etc.. Is er een reden dat je dit op deze manier doet?

8 maanden geleden

Reactie op Stephanielea

Ik breng hem naar mijn ouders, ik zie mezelf niet thuiswerken terwijl mijn ...
Mijn moeder woont een uur rijden verderop, terwijl mijn dochter na een halfu in de auto er wel klaar mee is en begint te huilen :s en ook heeft mn moeder een hond die ik niet vertrouw... helaas is wegbrengen dus geen optie...

8 maanden geleden

Ik zou nog een dag opvang doen en je moeder bewaren voor andere (korte) oppas momenten.

8 maanden geleden

Zelf eens een dag in de bieb of een café gaan werken en kijken of het dan beter gaat? En wellicht als je baby en oma dan hun eigen manier hebben gevonden dat je wel weer thuis kunt gaan zitten... ik kan overigens ook beter niet thuis zijn als mijn vader zijn oppas dag heeft.

8 maanden geleden

Op kantoor werken als je moeder oppast?

8 maanden geleden

Ze kunnen nu in een verlatings fase zitten. Onze baby schreeuwt moord en brand als ik hem bij een ander afgeef. Maakt ook niet uit wie het is niet goed. Kun je niet je baby het idee geven dat je weggaat. Nu blijf je in huis en weet je kindje dat er een betere optie is namelijk jij. Op de opvang ga je ook weg. Ik zou proberen Afscheid te nemen. Zodat je kindje denkt dat je weg bent. Naar boven sneaken en je niet meer laten zien voor einde werkdag.