Hi dames,
Ik lees veel in deze groep, paar keer een topic geopend en reageer hier en daar. Nu die kleine meid 6 maanden is, er plek op de opvang is en ik vorige week voor het eerst na 8 maanden weer naar de kapper ben geweest voel ik eindelijk de volgende fase aankomen: genieten van het moederschap. Ik wil weer onder de mensen, de deur uit, etc.
Ik heb vriendinnen, hoor, maar ik merk dat ik graag meer meiden om me heen heb in dezelfde levensfase. Mijn man werkt doordeweeks in het buitenland, dus ik zou graag connecten met moeders die ook overdag (met of zonder kind) kunnen afspreken/tijd hebben, etc. En misschien naar hetzelfde als ik opzoek zijn: aanspraak, begrip en leuke dingen doen (playdates, koffietjes, misschien zelf een keer een pedicure samen.
Ik ben 35, in oktober bevallen van ons eerste kindje en woon zelf sinds december id omgeving Purmerend. Ik werk het komende halfjaar nog niet. Heb een Marketing en Comms achtergrond, ben rustig en spontaan tegelijk haha en klets graag over het leven en gevoelens/ervaringen met gelijkgestemden. Mijn man is Nederlands, ik heb een Marokkaanse achtergrond, maar voel me vooral Amsterdammer die met liefde de stad verlaten heeft. Oh en ik drink graag cappucino’s met koemelk (IYKYK) en heb altijd Chablis en Chardonnay koud staan hahah.
Mocht je een zelfde behoefte voelen, kun je die hieronder delen en wellicht vormt daaruit een groepje? :)
Hey!
Wat toevallig, ik dacht er aan om een van deze dagen een post te plaatsen voor moeders uit Purmerend. Omdat ik precies hetzelfde heb als jij.
Ik ben zelf 28, Marokkaans Egyptisch en mijn baby is 5 maanden🥰
Lijkt me super leuk om andere mama’s te leren kennen! Ook ik kom uit Amsterdam en woon hier sinds een jaar.
Hallootjes! Hier nog een mama uit Purmerend. Ik ben dan wel een stukje jonger (23), maar dat moet de pret niet drukken. Mijn zoontje is geboren in november. Ik begin deze maand weer met werken als marketing en design assistent, maar begin met 2 dagen :)
Misschien leuk om wat af te spreken binnenkort? Weet iemand wat handig is om deze thread “offline” te halen? Nrs in prive delen voor een whatsapp groep oid?
Ik kom uit Zaanstad, 15min vanaf Purmerend! Ik heb zelf een dochter van 6 en een zoon van 5,5 maand. Ben 27 en hoef voorlopig nog even niet aan de slag qua werk!