13 Reacties

8 maanden geleden

Hey! Wat toevallig, ik dacht er aan om een van deze dagen een post te plaatsen voor moeders uit Purmerend. Omdat ik precies hetzelfde heb als jij. Ik ben zelf 28, Marokkaans Egyptisch en mijn baby is 5 maanden🥰 Lijkt me super leuk om andere mama’s te leren kennen! Ook ik kom uit Amsterdam en woon hier sinds een jaar.

8 maanden geleden

Hallootjes! Hier nog een mama uit Purmerend. Ik ben dan wel een stukje jonger (23), maar dat moet de pret niet drukken. Mijn zoontje is geboren in november. Ik begin deze maand weer met werken als marketing en design assistent, maar begin met 2 dagen :)

8 maanden geleden

Reactie op Luuuun

Hallootjes! Hier nog een mama uit Purmerend. Ik ben dan wel een stukje jong ...
Dat mag de druk zeker niet drukken. Leuk! Ben benieuwd watvoor groep hieruit komt 🤗

8 maanden geleden

Reactie op Maura🥰

Hey! Wat toevallig, ik dacht er aan om een van deze dagen een post te plaa ...
Toevallig - leuk!

8 maanden geleden

Hey ik kom ook uit Purmerend. Ik ben 27 en mijn dochter is 5,5 maand. Ik werk als verpleegkundige (3 dagen)

8 maanden geleden

Misschien leuk om wat af te spreken binnenkort? Weet iemand wat handig is om deze thread “offline” te halen? Nrs in prive delen voor een whatsapp groep oid?

8 maanden geleden

Reactie op xromyy97

Hey ik kom ook uit Purmerend. Ik ben 27 en mijn dochter is 5,5 maand. Ik we ...
Leukk!

8 maanden geleden

Reactie op DMDR

Misschien leuk om wat af te spreken binnenkort? Weet iemand wat handig is o ...
Een whatsappgroep vind ik prima! Kijk maar wat jullie prettig zouden vinden 😊

8 maanden geleden

Wat leuk, ik kom ook uit Purmerend. Ik heb een dochter van 5 maanden

7 maanden geleden

Ik kom uit Zaanstad, 15min vanaf Purmerend! Ik heb zelf een dochter van 6 en een zoon van 5,5 maand. Ben 27 en hoef voorlopig nog even niet aan de slag qua werk!

7 maanden geleden

Ik kom ook uit Purmerend en heb een zoontje van 6 maanden :)

7 maanden geleden

Weet iemand hier hoe het werkt met privéberichten? Dan kunnen we misschien nrs uitwisselen? :)

4 maanden geleden

Reactie op DMDR

Weet iemand hier hoe het werkt met privéberichten? Dan kunnen we misschien ...
Hoi, volgens mij is hier nooit meer wat van gekomen klopt dat? Ik ga even uitzoeken of het me lukt je een bericht te sturen