26 Reacties

één maand geleden

Ja hier ook!

één maand geleden

Nee, zou wel welkom zijn 😅

één maand geleden

Reactie op Katrien2021

Nee, zou wel welkom zijn 😅
Zelfde hier 🫠

één maand geleden

Hier ook! Voor mijn gevoel blijf ik ook maar bezig. Is het net opgeruimd moet ik weer opnieuw beginnen 😂🙈

één maand geleden

Same. Ik kon er vandaag oprecht niet van slapen.

één maand geleden

Ja hier heeft manlief ook alles moeten opruimen 🙈

één maand geleden

En alles moet ook meteen en niet morgen 😅

één maand geleden

Ja, sinds gisteren heb ik dat ook. Liefst vandaag meteen alles opgeruimd en in orde gemaakt in plaats van morgen. En dan iets meer dan opruimen, ook alles netjes sorteren 😂🫣 Ik dacht dat ik die opruimwoede niet zou krijgen, maar ik heb het dus sinds gisteren wel degelijk wel!

één maand geleden

Reactie op Renate Wijnbeek

Ja, sinds gisteren heb ik dat ook. Liefst vandaag meteen alles opgeruimd en ...
Ja ik ook hoor. Dacht altijd dat het fabeltjes waren 🙈. Denk dat mn man gek word van mij

één maand geleden

Hij vraagt in ochtend al wat hij die dag moet doen 🤣

één maand geleden

Haha het begint te komen ja. Manlief had vanochtend allemaal klus plannen voor zichzelf, kom ik aan 'kun je dit, kun je dat?' 🥲..

één maand geleden

Oja enorm…. Niet normaal. Ik voel ook dat ik absurd reageer op mn gezin plus “rommel”. De situatie is zo dat mn kinderen nu aanstaande week herfstvakantie hebben. Ik ben 38 weken. Er is dus nu geen wekker tijd of structuur. Ze ontbijten wanneer t hun uitkomt, haren kammen overal, dingen slingeren overal . WOEST ben ik dan. T moet nu elk moment netjes zijn omdat ik op punt bevallen sta. ( net of het een ramp is als t dan niet spic en span is

één maand geleden

Hier ook! En mijn partner stelt alles maar uit. Ben zwanger van een tweeling en kan amper bukken en vraag echt al een week of hij wilt stofzuigen en dweilen, nou na een week nog niks 😪

één maand geleden

Reactie op Vaalezje

Hier ook! En mijn partner stelt alles maar uit. Ben zwanger van een tweelin ...
Oh dat doet mijn man elke dag uit zichzelf gelukkig. Vervelend als je om zulke dingen moet vragen, aangezien ze het van ons wel verwachten want het is normaal 🤣

één maand geleden

Reactie op Sosaev

Oja enorm…. Niet normaal. Ik voel ook dat ik absurd reageer op mn gezin plu ...
Ja mijne hebben straks vakantie als ik 39 weken ben. Zie er ook een beetje tegeneop

één maand geleden

Reactie op 71124

Oh dat doet mijn man elke dag uit zichzelf gelukkig. Vervelend als je om zu ...
Nou dat dus!!! Wat heerlijk dat jouw man het doet hahaha

één maand geleden

Reactie op Vaalezje

Nou dat dus!!! Wat heerlijk dat jouw man het doet hahaha
Idd, had vanmiddag al ruzie met mijn partner omdat hij er geen zin in had 😫. Maar ik kon het niet meer aan zien, lag er al weken zo bij. Uiteindelijk heb ik het grootste gedeelte (basically alles) zo net zelf maar weer gedaan 😴.

één maand geleden

Ik ook vreselijk erg. Nesteldrang en dan zomaar alles door elkaar door het hele huis aanpakken. Wordt alleen lichamelijk enorm geremd (bekkeninstabiliteit en bandenpijn). Na zo een opruimdag kan ik de nacht en de dag erop niks meer. Iets met balans missen?

één maand geleden

Reactie op BlackFairy

Idd, had vanmiddag al ruzie met mijn partner omdat hij er geen zin in had � ...
Jaaa ik ook uiteindelijk hoor, hoe kan dat toch dat ze dat dan niet even willen doen..

één maand geleden

Ik ook ja. Wil zooo graag zo snel mogelijk het hele huis goed opgeruimd hebben. Het liefst zou ik ook nog alle kasten gaan uitruimen, wil de koelkast nog even goed schoonmaken... maar ben tegelijkertijd ook echt heel erg moe dus dat is lastig en ik heb nog genoeg te doen qua andere belangrijke voorbereidingen. Kan 's avonds dan weer niet slapen omdat ik nadenk over alles wat nog moet gebeuren. Morgen 37 weken en dan iig zorgen dat de vluchtkoffer wordt ingepakt en de box neerzetten 🥹