Hi dames,
Ik ben benieuwd, wat zijn jullie plannen voor oud en nieuw? Wij verwachten eind november ons eerste kindje, met oud en nieuw zal ze naar verwachting ong. 7 a 3 weken oud zijn.. Normaal gesproken vieren wij het altijd met 2 (kinderloze) vrienden bij ons of bij hun thuis, met drank, spelletjes en muziek, tot een paar uur na middernacht. Zij hebben nu ook gevraagd of we dit jaar weer samen oud en nieuw gaan vieren. Eerlijk... Ik weet echt niet in wat voor staat wij tegen die tijd zullen zijn en of we het dan zien zitten om vrienden op visite te hebben voor diner, avond, nacht en de volgende ochtend, terwijl we kersverse ouders zijn en hoogstwaarschijnlijk totaal nog niet fit. Ook zullen wij niet of nauwelijks mee alcohol drinken, dat geeft wel een andere sfeer denk ik. Aan de andere kant is het wel weer heel gezellig om iets met vrienden te doen, na de eerste weken vol met baby-dingen, en ook weer een momentje iets leuks te doen als stel. Bij ons thuis en de baby binnen bereik. We hebben dus toch maar er voor gekozen om aan te geven dat wij het graag zoals elk jaar samen willen vieren, maar wel een beetje onder voorbehoud, en dat we het begrijpen als ze er voor kiezen om met anderen iets af te spreken dit jaar. Want wie weet zeggen wij wel af.. omdat het toch nog te vroeg er voor blijkt (zeker als ze pas met 42 weken geboren wordt).
Daarom ben ik benieuwd hoe jullie het aanpakken dit jaar?