12 Reacties

één maand geleden

Heb je je slijmprop niet verloren? Daar kun je ook van ‘bloeden’?

één maand geleden

Ik verlies al vanaf week 30 bloed, iets meer al paar druppels en doen ze ook niks aan

één maand geleden

Reactie op Jessicakr25

Heb je je slijmprop niet verloren? Daar kun je ook van ‘bloeden’?
Nee, als het goed is niet.

één maand geleden

Zelf met 35 weken gehad. Inderdaad geen bijzonderheden uit onderzoeken gekomen. Bij twijfel gewoon de verloskundige bellen of ze er wat meer over kunnen vertellen.

één maand geleden

Reactie op Manu26

Ik verlies al vanaf week 30 bloed, iets meer al paar druppels en doen ze oo ...
Oh echt ja? En niks mis met je kindje?

één maand geleden

Reactie op Meikerijkers

Oh echt ja? En niks mis met je kindje?
Nee die groeit goed, ze hebben wel een test gedaan voor baarmoederhals kanker en soa test, standaard procedure, en daar is ook niks uit gekomen. Ze hebben geen idee waar het vandaag komt. Ze denk dat mijn baarmoeder mond gewoon heel gevoelig is. En dan bij lopen, niezen, baby die ingedaald is en beweegt dat die de bloeding veroorzaken..

één maand geleden

Ik had hetzelfde, een keer of 5-6 wat bruin bloedverlies sinds ongeveer 34 weken zwangerschap. Heb ook inwendig onderzoek gehad en ben gecheckt op SOA en baarmoederhalskanker waar gelukkig niets uitkwam, de verloskundige dacht hierdoor aan ectropion

één maand geleden

Ik werd hier proactief over geïnformeerd! Ik had een afspraak met de verloskundige op 34.0 weken. Toen vertelde ze dat de laatste 4-6 weken druppeltjes bloed normaal zijn. “De baarmoeder is druk, aan het oprekken, niet van schrikken.” Als het veel wordt, menstruatie achtig, direct bellen. Geen idee of dit voor iedereen geldt maar leek me fijn te delen! ❤️

één maand geleden

Lief bedoeld maar vanochtend voelde je één beweging? Is dat “normaal” voor jou / jullie kindje? Voel je hem/haar al de hele zwangerschap zo weinig? Als ik mijn kindje over de hele ochtend maar 1 keer zou voelen zou dit veel te weinig zijn namelijk, die voel ik de hele dag door. In dat geval zou ik dus wel bellen en een extra controle vragen 😊

één maand geleden

Reactie op laupstra

Ik werd hier proactief over geïnformeerd! Ik had een afspraak met de verlos ...
Ja dit werd mij dus ook uitgelegd

één maand geleden

Hier dezelfde uitleg. Pas bij een vol maandverband vòòr 37 weken bellen. :-) en je hoeft nog maar 6 weken, dat maakt de laatste weken een stuk draaglijker als je wel over tijd gaat (wat in de meeste gevallen gebeurd)

één maand geleden

Reactie op Flower221

Lief bedoeld maar vanochtend voelde je één beweging? Is dat “normaal” voor ...
Haha ons kind heeft het patroon 'uitslaper' 😜. In de middag maar vooral avond wordt het vreselijk actief, in de ochtend niet zo veel. Maar gedurende de dag schopte hij/zij me weer flink, dus lijkt inderdaad alsof er niks aan de hand is gelukkig 😁