11 Reacties

3 maanden geleden

Domenique hier. In oktober wordt ik 29. En mijn vrouw is zwanger van onze eerste. Die begin november geboren mag worden. We wonen in Wezep (dorpje dicht tegen Zwolle) en ik houd ook van muziek, gamen, tcg spellen.

3 maanden geleden

Wat leuk om te lezen dat er ook papa's (to be) op dit forum zijn! Hoop voor je dat je leuke contacten kan leggen met andere papa's (to be)! Die van mij helaas niet, die heeft een hekel aan forums en WhatsApp 🤣

3 maanden geleden

Reactie op Domenique1610

Domenique hier. In oktober wordt ik 29. En mijn vrouw is zwanger van onze e ...
Hoi Domenique, gefeliciteerd! Bedankt voor je reactie. Leuk om in contact te komen. Groet, Pim

3 maanden geleden

Hoi Pim en andere aanstaande papa's! Gefeliciteerd met jullie eerste! We zitten behoorlijk in hetzelfde traject: ik bem 35, mijn vriendin zijn ook in november uitgerekend van ons eerste kind en we wonen in Amersfoort! Het lijkt me zeker leuk om een soort 'papagroepje' te starten. Ik meld me bij deze in ieder geval aan!

3 maanden geleden

Reactie op Thomas0310

Hoi Pim en andere aanstaande papa's! Gefeliciteerd met jullie eerste! We ...
Leuk Thomas! Ook van harte gefeliciteerd! Ik neem contact met je op.

3 maanden geleden

Wat leuk dat je hiervoor het initiatief neemt Pim! Mijn vriend wordt eind dit jaar 37, wij verwachten ook ons eerste kindje en ik ben nu ook bijna 20 weken. Toevallig houdt hij ook van sporten en muziek (hij is bassist) dus het lijkt hem leuk om in contact te komen! Wij wonen dan wel in Best (bij Eindhoven), maar via een whatsapp groepje lijkt het hem zeker leuk om andere aanstaande papa’s te spreken. 😃

3 maanden geleden

Reactie op lisanvanhulten

Wat leuk dat je hiervoor het initiatief neemt Pim! Mijn vriend wordt eind d ...
Hoi Lisan! Van harte gefeliciteerd!! Best is een behoorlijk eind uit de richting haha. Wel heel leuk om te lezen! Hij mag altijd contact opnemen. Succes met alles en vooral genieten (ook van deze periode). Groet, Pim

3 maanden geleden

Hey Pim. Zelf woon ik in niet echt in de buurt maar werk wel in Utrecht. Dus soort van beetje regio Amersfoort haha ? Ik ben 37 en mijn vriendin is zwanger van onze eerste en is in januari uitgerekend. Lijkt me erg leuk om in contact te komen.

3 maanden geleden

Reactie op jonthan87

Hey Pim. Zelf woon ik in niet echt in de buurt maar werk wel in Utrecht. Du ...
Bedankt voor je leuke en enthousiaste reactie! Stuur je me een bericht? Dan kunnen we in contact komen.

3 maanden geleden

Reactie op Thomas0310

Hoi Pim en andere aanstaande papa's! Gefeliciteerd met jullie eerste! We ...
Mocht dat papa groepje er komen, dan zou ik ook graag willen aansluiten! Ik ben Robin, 35 jaar en woon ook in Amersfoort. Ook mij lijkt het zeker leuk om in contact te komen met aanstaande vaders! Qua hobbys game, sport en bezoek ik graag voetbalwedstrijden.

3 maanden geleden

Reactie op molen1989

Mocht dat papa groepje er komen, dan zou ik ook graag willen aansluiten! Ik ...
Hoi Robin! Bedankt voor je reactie. Stuur me even een bericht, dan voeg ik je toe!