Zelf ben ik al moeder van een kindje van bijna 3.
Mijn partner en ik verwachten volgende maand een kindje🩷
Hij doet het echt super goed, probeert overal bij te zijn met controles en ook de omgang met m’n zoon gaat super natuurlijk alsof hij nooit anders gedaan heeft. 🥰
Op een leuke manier probeer ik hem nu alles uit te leggen wat alles is, hij zegt waarom is baby taal zo moeilijk, zeg gewoon klein bed en groot bed inplaats van wieg en ledikant 😂
En al die doekjes, hydrofiele groot en klein spuug doekjes, hydrofiele washandjes?? Badstof washandjes, alles is toch hetzelfde?
Bij alles is het waarom heet dat zo en waarom dit waarom dat. Hahha… hij probeert t echt maar hoeeeee betrekken of leren jullie nou je partner hoe en wat alles is, zonder bazig over te komen.
Voor hem is alles natuurlijk nieuw en voor mij zijn die spullen vanzelfsprekend en natuurlijk voor moeders die al weken alles kopen misschien ook?
Ik heb hem net de bedjes laten opmaken en dat ging super goed hoor.
Zelf zegt hij, jij bent al mama sinds je weet dat je zwanger bent maar voor mij voel ik me denk ik pas een papa als de kleine meid er is.
Maar zoals de titel al zegt, hoe betrekken jullie je partner erbij? Op een leuke manier