32 Reacties

één maand geleden

Lieverd... Wat naar dat je dit moet doormaken nu dat je zo kwetsbaar bent. Enige tip die ik jou kan geven is, kies voor jezelf en voor je kinderen. Hoe moeilijk ook. Je hebt deze man al genoeg kansen gegeven, en dat weet hij. Hoe moeilijk ook, maar kies voor jezelf.

één maand geleden

Als hij het disrespect heeft om in het bijzijn van jou met deze vrouw te flirten dan is hij niet de man voor jou... Jij verdient zoveel beter. Iemand die jou op handen draagt. Ook in het bijzijn van andere vrouwen. Iemand die jou het respect geeft, zelf in zwangerschap en buiten de zwangerschap...

één maand geleden

Helaas maar waar: dronkenschap onthuld vaak de echte diepliggende gevoelens. Dan hebben ze geen rem meer en kunnen niet meer helder nadenken om het te verbergen. Dus alles wat hij doet tijdens het dronkenschap is de waarheid. Ik zou hem verlaten en voor je gezinnetje kiezen. Je verdient een betere man die voor je wilt gaan en voor je zorgt.

één maand geleden

Wat een idioot, hij heeft je toch zelf zwanger gemaakt, en dan klagen dat jij niet meer kan feesten.. zijn leven gaat nog wel veel meer veranderen als de baby er is. Beseft hij zich dat wel?

één maand geleden

Meid, waar is je zelfliefde? Ik bedoel dit absoluut niet bot, maar als hij zo met jou omgaat heeft hij niet eens het recht om nog onderdeel te zijn van het gezin in de samenstelling zoals die nu is. In feite laat je de keuze alsnog bij hem, terwijl hij zonder concequenties kan doen en laten wat hij wil. Vind het echt heel erg voor je om te horen dat hij zo met jou omgaat terwijl je zwanger bent van zijn kind. En ja, tuurlijk mag je even niet drinken, maar we praten over 9 maandjes... gewoon een slap excuus om de reden buiten zichzelf te zoeken. Je hebt recht op een man die 100% voor jou gaat, niet een man waarbij je je altijd moet afvragen wat hij stiekem aan het doen is. Nogmaals ik bedoel het niet bot, maar ik kan er echt boos van worden hoe mensen soms met elkaar omgaan. Heel veel sterkte en kracht gewenst.

één maand geleden

Jeetje wat naar om mee te maken. Persoonlijk zou ik niet meer bij zo iemand kunnen blijven. Als het al vaker is gebeurd, gaat het waarschijnlijk nog vaker gebeuren. Heel veel sterkte er mee.

één maand geleden

Je bent geen speelbal!!!!! Hij heeft nog de luxe voor een keus zelfs! Praat zijn daden en woorden goed; wil dus van jou en de kids genieten en van spannende berichtjes en wat al niet meer. Je wéet niet wat er op werk gebeurd? Vind dit zo rottig voor je!!!!!

één maand geleden

Ah wat kut voor je! Wat egoïstisch dat hij zich zo laat leiden door zijn lusten en geen respect voor zijn familie heeft. Bij zulke verhalen moet ik altijd denken aan de vraag “heb je ooit een orgasme gehad dat zo goed was dat het het waard was om er je hele leven voor te verkloten?” Dat ie korte termijn spanning verkiest boven liefde, stabiliteit en jullie hele gezinnetje is niet alleen super asociaal maar ook echt dom. En heel gemeen naar jou toe. Voel je alsjeblieft niet schuldig of verantwoordelijk voor de gevolgen als dit je gezin opbreekt. Dat is de (on)bewuste keuze van je vent geweest. Je kan natuurlijk ook de keuze maken om deze kant van je vriend te accepteren, want ik kan je garanderen dat dit gedrag nooit zal veranderen. Je hebt alleen invloed op wat het met jou doet, en hoe belangrijk je loyaliteit en eerlijkheid vindt, en het voorbeeld wat je kinderen krijgen van een gezonde relatie. Maar je zal niet de eerste vrouw (of überhaupt partner) zijn die bewust de ogen sluit om de vrede in huis te bewaren. Wat je ook kiest, het is een gevolg van zíj́n keuzes. En ik wens je heel veel sterkte en liefde, want wat een kutsituatie!

één maand geleden

Sorry, maar dit is geen man, maar een loser die niet volwassen durft te worden. Weg ermee.

één maand geleden

Wat naar voor je. Zelf geen ervaring mee maar als je hem nog een kans wil geven, misschien relatietherapie? Hij zal toch echt iets in zijn gedrag moeten veranderen wil dit op de lange termijn werken. Misschien heeft hij een andere uitlaatklep nodig dan alcohol? Heel veel sterkte met de situatie in ieder geval en ik hoop dat je vooral even aan jezelf en je kids denkt.

één maand geleden

Jeetje wat een súper rotte en ingewikkelde situatie! Je man gedraagt zich als een klootzak (kom op; je bent ff saai nu je zwanger bent?🧐) maar je hebt ook een leven met hem opgebouwd, inclusief nieuw leven met hem gemaakt. Ik ben bang voor je dat wat anderen hier al schrijven waar is: Hij heeft dit eerder gedaan, doet het nu en zal het vaker doen. Is hij vreemdgegaan of heeft hij gezegd verliefd te zijn maar dit niet kan?? Laatste zou ik nog wel te spreken voor hem vinden. In ieder geval kent hij dan wel ergens een grens. Lieve TS, bedenk goed hoe je je toekomst met hem ziet. Accepteer je dat dit is wie hij is en dat de kans er is dat dit nog eens zal gebeuren, of accepteer je het niet en zal je andere keuzes maken? Wat zal jou op langere termijn het gelukkigst maken?❤️ Heel veel sterkte voor jou!🌸

één maand geleden

Jeetje wat naar. Iedereen hier bedoelt het natuurlijk goed, maar de keuze om uit elkaar te gaan als je samen 2 kindjes hebt is niet zo makkelijk dus heel begrijpelijk dat je hem nog een kans wil geven. Natuurlijk moet je aan jezelf en je kindjes denken, maar het lijkt mij ook heel lastig om je kindjes bijvoorbeeld om de week of elk weekend te moeten missen. Hoe dan ook zal hij onderdeel blijven van je leven. Als je nog van hem houdt zou je wellicht relatietherapie kunnen proberen? Heel veel sterkte in ieder geval! 💕

één maand geleden

Zo respectloos. Kies voor jezelf en de kinderen. Een vos verliest z'n haren, maar niet z'n streken.

één maand geleden

Ik snap dat dit een hele lastige situatie is en je hem kansen wil geven voor je gezin. Maar denk alsjeblieft aan jezelf! Jij verdient zo veel beter en daarmee dus ook je kindjes. Als hij liegt over het contact, zegt tegen haar dat hij verliefd is en hij voor je neus met haar flirt geeft dat aan dat hij geen respect heeft voor jou. Ik begrijp echt heel goed dat je je gezin bij elkaar wilt houden; maar probeer jezelf af te vragen of jij dat wel wil ipv de vraag bij hem neer te leggen. Jij bent zo veel meer waard, vergeet dat niet!

één maand geleden

Wat is dat toch met die mannen die hun zwangere vrouw zo te kakken zetten. 😅 ik kan erbij mee praten, maar gelukkig geen ander in het spel. Ik begrijp dat een gezin zonder papa niet de voorkeur heeft. Blijf je grenzen bewaken en blijf communiceren in oplossingen en niet in 'Ja maar jij'. Sterkte xx

één maand geleden

Ik ben zelf een dochter van een vader die veelvuldig vreemd ging, ik kwam daar als 15 jarige achter en heb dit mijn moeder moeten vertellen. Ik had soms veel liever gehad dat ze uit elkaar waren gegaan, mijn vader had echt geen respect voor mijn moeder en het veelvuldige vreemd gaan werd gewoon weggeschoten alsof het niks was. Gevolg daarvan raakte ik in een slechte relatie van 5 jaar waar hij mij ook niet respecteerde e.d.. Daarna in een relatie terechtgekomen met een man die wel van mij houd, respecteert en op handen draagt, wij krijgen nu samen een kindje. Ik wil daarmee zeggen dat je ook als voorbeeld functie fungeert voor je dochtertje. Ik wist ook niet wat een gezonde relatie inhield en normaal was, dat waren 5 pittige jaren. Ik zal niet zeggen dat het anders niet gebeurd maar ik wist niet beter omdat ik thuis ook niet anders zag. Een man zou voor je door het vuur moeten gaan en je niet elke dag hoeven af te vragen of hij wel eerlijk is en niet stiekem vreemd gaat. Je verdiend zoooo veel meer dan dit. Soms is het gewoon beter zonder samen te zijn.

één maand geleden

Wat lelijk achter je rug om doorgaan met contact. Echt niet sjiek! Hij is dus wel duidelijk naar die collega dat hij bij zijn gezin wil blijven. Verliefdheid komt vaker voor in relaties en gaan ook wel weer weg als hij voor jullie kiest. Maar hij moet wel echt eerlijk blijven. Wat rot tijdens je zwangerschap, sterkte.

één maand geleden

Als ik het zo lees is er vanuit jullie beiden veel liefde en openheid, maar maakt hij keuzes die jou raken. Het belangrijkste wat ik wel lees; hij kiest voor jou en je gezin. Je vraagt niet om advies, maar er is al zo veel 'negatiefs' gezegd dat ik het graag even vanuit een andere kant wil belichten (met ongevraagd advies, sorry haha); gooi alles op tafel. Allebei. Alles wat jullie jullie maakt, alle twijfel, alle liefde, alles wat je nodig hebt van elkaar en alles wat je elkaar hebt te geven. Bespreek met elkaar hoe je lastige periodes en verleidingen door komt. Wees eerlijk naar jezelf en de ander en kijk wat er voor nodig is om samen verder te blijven gaan. Dikke knuffel, dit is geen leuke situatie!

één maand geleden

Reactie op kristab88

Wat een idioot, hij heeft je toch zelf zwanger gemaakt, en dan klagen dat j ...
Ja dat. Dat je samen voor een gelukje kiest is het mooiste wat er is en dan durft hij zo iets te zeggen en te doen. Sterkte!!

één maand geleden

De beste voorspeller voor de toekomst is het verleden. Hoe wil jij je verhouden tot een man die moeite heeft om niks te doen met gevoelens voor andere vrouwen? (Gevoelens voor een ander voelen kan je an sich niet tegenhouden. Maar de ander opzoeken, benoemen dat je verliefd bent, etc etc dronken of niet is gedrag en dus een keuze).