Ik heb nu bijna 10 jaar een relatie en er zijn wel wat voorvallen geweest met andere vrouwen in zijn leven. In het begin is hij ook echt vreemd gegaan en dat heeft toen heel lang geduurd voordat ik hem weer durfde te vertrouwen. Nu hebben we een 2 jarige dochter en nummer 2 komt in november erbij.
Nu heeft ( nouja had) mijn vriend een nieuwe vrouwelijke collega. Dat begon direct al vreemd. Zij werkte er net en ze wist als eerste van onze 2e zwangerschap ,dat vond ik al vreemd maar goed. Nu is ze een paar keer bij ons thuis geweest en daar werd dan ook flink gedronken en ik zag duidelijk dat mijn vriend haar wel een leuke meid vond en ze stonden op den duur bijna tegen elkaar te schuren voor mijn ogen.. Toen was het voor mij genoeg en besloot ik met hem af te spreken dat hij maar geen contact meer met haar moest hebben ( behalve op het werk). Omdat het mij echt veel stress gaf. Nu blijkt dus een maand later dat dat contact er nog steeds was achter mijn rug om via een andere app en hij heeft dus in de laatste berichten aangegeven dat hij smoorverliefd is op haar enzo. Ik ben hier per toeval achter gekomen toen ik foto's wou kijken op zijn telefoon. Wij mogen gewoon in elkaars telefoon kijken als we dat willen dat hebben we afgesproken. En toen stond die app per ongeluk nog open met berichten als,:"ik ben verliefd op je maar het kan niet" en zij vind hem ook leuk maar wil geen relatie zegt ze. Ik heb hem hier mee geconfronteerd en ook de keus gegeven om bij ons te blijven of weg te gaan en kijken wat het word. Hij is heel duidelijk erin dat hij bij z'n gezin wil blijven en zegt ook dat hij niet verliefd is op haar maar dat het meer is dat zij zo wild is en wel gewoon kan drinken en feesten en dat ie dat soms mist bij mij vanwege de zwangerschap en dat ie dat bij haar wel kan vinden zeg maar. De liefdesverklaring was een dronken actie zegt ie.
Ik vind het allemaal maar raar en moest dit toch even delen. Dit is echt niet iets wat je wilt horen tijdens je zwangerschap. Ik wil echt geen gebroken gezin maar het vertrouwen is wel gewoon weer een stuk minder omdat hij zo achter m'n rug om met haar contact bleek te hebben. Hij zegt wel dat er echt niks gebeurd is en dat wil ik nog wel geloven, maar vind het wel echt erg moeilijk allemaal :(