32 Reacties

één maand geleden

Reactie op Nurse541

Ik ben zelf een dochter van een vader die veelvuldig vreemd ging, ik kwam d ...
Er zijn ook relaties waarin het wel gaat. Het gaat alleen niet als de wensen wat betreft monogamie van de partner, anders zijn dan het gedrag van de partner. Ik snap het vanuit mijn eigen gevoel ook niet, maar er zijn legio relaties waarbij de vrouw accepteert dat een bepaald type man vreemd gaat, omdat het andere type man wat niet vreemd zou gaan hen niet bevalt. Sowieso is vreemdgaan voor mannen en vrouwen over het algemeen anders. Mannen kunnen seks hebben met andere vrouwen zonder dat dit de liefde voor hun eigen vrouw aantast. Vrouwen kunnen weer gezellig koffie drinken en veel tijd door brengen met mannen zonder dat dat de liefde voor hun eigen man aantast. Mannen raken daar juist weer van in de war. Maar terug on topic; laten we niet vergeten; deze man spreekt tegen die vrouw uit dat hij de intentie heeft om bij z’n gezin te blijven. Het lijkt qua liefde voor elkaar dus wel snor te zitten tussen TS en hem. Het gedrag is “slechts” het probleem.

één maand geleden

Ik heb de reacties gelezen en weg gaan is voor mij nu gewoon geen optie. Ik kan het niet over mn hart verkrijgen om dit gezin op te breken en mn kinderen ook nog minder te kunnen zien en daarbij ben ik ook nog steeds echt heel gek op hem. Hoe raar dat misschien ook is. Daarbij is hij ook echt een geweldige vader. Hij werkt gewoon fulltime en ik zorg thuis voor onze dochter en toch gaat hij er snachts vaak uit voor onze dochter en nog meer van dat soort dingen. Dat waardeer ik gewoon heel erg. Wat betreft het vreemd gaan, dat is echt in het begin van onze relatie gebeurt en daar is hij ook jaren echt voor door het stof gegaan om dat weer goed te krijgen. Maakt dit niet minder erg maar hij is wel echt veranderd ten opzichte van toen waardoor ik ook wel geloof dat hij niet weer vreemd is gegaan. Die grens trek ik wel voor mezelf, dat als dat weer gebeurt dat ik dan wel bij hem weg ga. Hij raakte ook helemaal in paniek toen ik hem ermee confronteerde en was echt bang dat ik bij hem weg zou gaan. Die angst op zn gezicht heb ik ook nog nooit bij hem gezien . Ik zie wel aan hem dat hij nog gek op mij is en op ons gezin, daarom is het ook zo'n schok voor me dat hij zoiets zegt tegen haar . Daarbij komt ook nog dat hij nu zegt dat hij daar niks van meende en dan denk ik wat meent hij dan allemaal wel en niet van wat hij tegen mij zegt? . Het is een erg moeilijke situatie maar we gaan er alles voor doen om het weer goed te krijgen zoals het wel jaren is geweest. Bedankt voor jullie reacties en medeleven. Het lucht wel op om het te kunnen delen:)

één maand geleden

Reactie op Viveanne91

Als ik het zo lees is er vanuit jullie beiden veel liefde en openheid, maar ...
Hier kan ik wel wat mee denk ik. We praten sowieso al heel veel en open over onze gevoelens naar elkaar enzo maar dit is misschien wel goed om te bespreken idd. Dankjewel:)

één maand geleden

🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩

één maand geleden

Reactie op Mriek27

Ik heb de reacties gelezen en weg gaan is voor mij nu gewoon geen optie. Ik ...
Dit snap ik MAAR , zijn reactie dat hij met haar in feesten en zuipen en niet met jou omdat je zwanger bent? Is hij wel helemaal lekker? Juist dat argument zou mij laten ontploffen. Ondanks dat ik alleen maar rode vlaggen zie , snap ik je perspectief. In dat geval zal ik ècht heel duidelijk tegen hem zijn. Wat hij doet kan niet. Wat voor voorbeeld geeft hij zijn dochter ? Hoe gaat hij veranderen en hoe gaat hij aan jou bewijzen dat hij 100% voor jou èn zijn gezin gaat? Daar mag hij eens heel goed over na denken en met betere argumenten komen . Daarnaast z’n best doen om het ook te laten zien. Heb met je te doen meid. Ondanks dat we er anders in staan vecht je voor gezin en dat siert je ook❤️

één maand geleden

Wat heftig om te horen! Je hebt hem een keuze gegeven, maar vergeet niet dat jij ook een keuze hebt. Pas goed op jezelf!

één maand geleden

Ah wat een rotsituatie! Heb ook je tweede post gelezen dat jullie er goed over kunnen praten en er voor gaan! Wat tof! Verliefd worden is, naar mijn mening, zo een natuurlijke gebeurtenis die echt niet op je 27e 1x gebeurd en erna nooit meer. Het is iets heel menselijks wat je overkomt, ook als je in een relatie bent, maar hoe je er vervolgens mee omgaat is een keuze. Timing is in dit geval wel echt extra zuur! Hopelijk ebben zijn gevoelens weg, door het er samen met jou over te kunnen hebben en kunnen jullie hier samen (sterker) uit komen.

één maand geleden

Persoonlijk kan ik niet begrijpen hoe een man het excuus kan maken 'ik mis het feesten en zuipen en dit vind ik nu wel bij haar' terwijl z'n eigen partner zwanger is van ZIJN kind. Ondanks dat ik begrijp dat je liever je relatie niet verbreekt omdat je graag een gezin wil vormen en ook nog eens zwanger bent momenteel, begrijp ik niet dat je dit slappe excuus en gedrag accepteert. Achter je rug om flirten met een andere vrouw en liefdesverklaringen sturen? In je gezicht liegen en pas im paniek schieten wanneer die betaalt word en angst krijgt voor de gevolgen? Nee hier is geen excuus voor. Ondanks dat hij vast z'n goeie kanten heeft, maakt dit hem echt een onbetrouwbare vent...

één maand geleden

Reactie op Nugget 000

Persoonlijk kan ik niet begrijpen hoe een man het excuus kan maken 'ik mis ...
Betaald=betrapt

één maand geleden

Reactie op Nugget 000

Persoonlijk kan ik niet begrijpen hoe een man het excuus kan maken 'ik mis ...
Hier ben ik het dus echt 100 % mee eens. Als je ècht van iemand houdt hoef je niet je behoefte te halen bij een ander. Dan praat je er over en accepteer je het voor even dat het nu even niet anders is. Je bent niet de rest van je leven zwanger… het zijn MAAR 9 maanden + een beetje na de bevalling.

één maand geleden

Reactie op framboosjex

Hier ben ik het dus echt 100 % mee eens. Als je ècht van iemand houdt hoef ...
Ook mee eens. En straks word het ook druk en kan TS ook niet bij elk feestje zijn. Wat gaat hij dan als excuus gebruiken? Maar hoop wel oprecht dat hij zich nu gaat aanpassen….. en jullie er samen uit komen