6 Reacties

20 dagen geleden

Volgens mij als diegene verkouden of etc heeft beter niet. (Zou dat zelf niet willen in iedergeval)

20 dagen geleden

Wat een vervelend situatie. Ik weet niet hoe ziek hij is maar zou hem vooral naar de apotheek sturen voor alle cold and flu tablets, neusspray, hoest medicatie... En hopen dat hij snel weet beter is. Maar ik zou mijn man, de vader van onze kinderen nooit bij een van zijn kinderen kunnen weghouden. Ik zou vooral op je man vertrouwen dat hij het beste voor jullie kind wilt en zelf wel aangeeft wanneer hij echt te ziek is, zal vast wel goed komen :) niet te druk over maken.

20 dagen geleden

Dat geeft niet. Volgens de kraamhulp kan een pasgeboren niet zo snel ziek worden omdat het jou antistoffen nog heeft. En als je ook nog borstvoeding gaat geven helemaal. Je kunt ze niet overal voor beschermen. Ze moeten ook weerstand op bouwen Buitenstaander zou ik wel weghouden, maar binnen het gezin niemand.

19 dagen geleden

Als je borstvoeding geeft, krijgt je baby de antistoffen die jouw lichaam nu ook al aan het aanmaken is.

19 dagen geleden

Wij zijn allemaal vreselijk verkouden nu; ik, partner en zoontje. Gewoon hopen dat iedereen op tijd hersteld, we hebben nog maar een paar dagen de tijd tot de geplande keizersnede… Ik zou nooit mijn partner of zoontje weghouden bij de baby. We horen bij elkaar. Dat virus verspreid zich toch wel door het huis. Als een van ons ziek is hoeft die ook niet boven te slapen en mag diegene niet meer gekust of geknuffeld worden. De baby hoort er straks gewoon bij.

19 dagen geleden

Ik raakte 5 dagen na mijn bevalling verkouden en mijn vriend ook. De kraamverzorgster ving melk op uit mijn borsten voor de baby want het zou antistoffen bevatten. Helaas raakte de baby alsnog verkouden.. een sneu gezicht maar het kan volgens de huisarts geen kwaad. Het virus verspreid zich toch in huis..