54 Reacties

10 dagen geleden

Reactie op sumeyra96

Voor de mensen die het ongemakkelijk vinden. Ik heb gehoord dat 3x per week ...
Is dat dan vanwege sperma of gaat het gewoon om het rekken? 😂

10 dagen geleden

Reactie op mermaidmommy

Is dat dan vanwege sperma of gaat het gewoon om het rekken? 😂
Het gaat om de sperma. Dat zorgt ervoor dat het soepeler wordt vandaar ook onbeschermd 😉

één dag geleden

Vandaag gelezen dat vanaf week 36 elke dag 4 tot 6 dadels eten heel goed zou zijn om ook het perineum te verlappen 😁 voor mensen met zwangerschapsdiabetes best niet meer dan 2 per dag 😉 heb er maar gelijk al wat gekocht. Onder het motto, baat het niet dan schaad het niet 😁 vandaag ook de perineum massage in bad gedaan en dit is idd veel gemakkelijker en voeld ook beter aan voor mij persoonlijk. Zal nu voortaan voor het douchen elke dag een badje nemen van minstens 10 min 🙃

één dag geleden

Reactie op eviimilano

Vandaag gelezen dat vanaf week 36 elke dag 4 tot 6 dadels eten heel goed zo ...
Ah bedankt voor de tip!

één dag geleden

Reactie op eviimilano

Vandaag gelezen dat vanaf week 36 elke dag 4 tot 6 dadels eten heel goed zo ...
Het lijken wel een beetje op opgedroogde langwerpige keutels. 🥺 Maaar nu serieus Hoe maak je ze lekker?? Want ik vind ze zo “puur” niet lekker 😰

één dag geleden

Reactie op AlleGerdasVerzamelen

Het lijken wel een beetje op opgedroogde langwerpige keutels. 🥺 Maaar nu s ...
Met roomkaas of pindakaas vind ik ze lekkerder en beter vol te houden!

één dag geleden

Reactie op AlleGerdasVerzamelen

Het lijken wel een beetje op opgedroogde langwerpige keutels. 🥺 Maaar nu s ...
Lol 😅 also je het echt niet lust kan je ze mss wel verwerken maar ik eet het persoonlijk wel graag. Je kan het altijd leren eten 😉 is ook heel gezond voor na de bevalling bevat heel veel vitamines en vezels + nog veel meer en je krijgt er ook veel energie van. Ideaal ook moest je borstvoeding willen geven als snackje. Gewoon proberen 🤪

één dag geleden

Reactie op eviimilano

Lol 😅 also je het echt niet lust kan je ze mss wel verwerken maar ik eet h ...
Jaa leren eten zou misschien kunnen.. maar kan me er vast wel over heen zetten als het zo gezond is hoor. Maar dacht misschien zijn er wel meerdere mensen die ze lekker maken

één dag geleden

Je kunt dadels ook door de yoghurt doen, of havermout. De beste dadels zijn de ajwa dadels en niet de medjoul dadels die je in de supermarkt koopt. De ajwa dadel is ook een stuk duurder, ziet er anders uit (zwarte goud noemen ze het) en ze zijn anders van smaak. Heel zacht en lekker. Ik heb ze online besteld!

één dag geleden

Reactie op Lisa4

Je kunt dadels ook door de yoghurt doen, of havermout. De beste dadels zijn ...
Mag ik vragen via waar je ze besteld hebt online?

één dag geleden

Royal Ajwa

één dag geleden

Ik heb barari (?) Dadels van de Dirk supermarkt, zijn ook van die fluweelzachte ipv die harde dingen.

20 uur geleden

Reactie op AlleGerdasVerzamelen

Het lijken wel een beetje op opgedroogde langwerpige keutels. 🥺 Maaar nu s ...
Als je van die verse uit een doos haalt zijn ze vaak smeuïger. Je zou er nog amandelspijs tussen kunnen doen, dat is ook erg lekker 🤭

7 uur geleden

Reactie op AlleGerdasVerzamelen

Jaa leren eten zou misschien kunnen.. maar kan me er vast wel over heen zet ...
Ik had online iemand gezien die dadel/snicker repen had gemaakt.. het is dat ik zwangerschapsdiabetes heb, maar anders had ik die gemaakt! Het was gewoon dadels (door midden gesneden zodat ze iets platter waren) daaroverheen iets verdunde pindakaas of i.i.g. een goed smeerbare, daaroverheen gehakte pinda’s, daarover heen gesmolten chocolade en klein beetje zout. Dat in de vriezer laten opstijven en daarna in stukken snijden. Lijkt me heerlijk 😂😂