9 Reacties

één maand geleden

Als je je er niet oké bij voelt, sowieso even de professional bellen, de verloskundige. Hier ook regelmatig ellebogen of een volledige peuter op mijn buik. Is echt niet fijn soms, maar de baby zit ook goed beschermd.

één maand geleden

Hier 2 Kids een van 2 en een van 4 en die komen ook wel is op me buik of gaan omhoog idd met de elleboog maar de kleine zit goed beschermd met zo iets kleins zal er niks aan de hand zijn

één maand geleden

Bij mij is het de hond van 12kg die wel eens in m'n buik stampt. Maak me er ook geen zorgen over, maar probeer haar wel weg te houden als ze erg druk is omdat het niet fijn voelt. Als je twijfelt VK bellen

één maand geleden

Gebeurd hier ook geregeld. Op dat moment niet prettig maar nog nooit er pijn aan over gehouden.

één maand geleden

Gebeurt hier dagelijks. Doet op het moment flinke zeer, daarna niet meer. Op de standaard controles is alles primadebima met de beeb, dus ik maak me er niet druk om.

één maand geleden

Gebeurt hier ook regelmatig. Probeer het wel te voorkomen maarja ze zijn zo snel. En ze snapt gewoon niet dat het niet kan. Meestal reageert de baby er wel op door een trap terug te geven zeg maar 😂. Dat vind ik dan altijd wel weer grappig

één maand geleden

Hier ook wel eens gebeurt, VK zei toen dat er niks aan de hand was, baby zit goed beschermd..

één maand geleden

Ik heb een dochter van 5 die dit altijd doet. Ze wilt altijd knuffelen maar zodra ze opstaat of haar houding verandert gelijk een hand of elleboog in mijn buik. Mijn zoontje van 3 doet dit gelukkig niet hij is altijd heel voorzichtig als het gaat om mijn buik en de baby.

één maand geleden

Ah ja! Zo pijnlijk ook! Anderen hebben je denk ik al genoeg gerust weten te stellen en weet dat je niet alleen bent in dit ‘ellenbogen-leed’🫠