3 Reacties

2 maanden geleden

Ik maak het haar van mijn zoontje nat met zo’n planten spray met water en dan gebruik ik de leave in conditioner van Yari en met zo’n krullen kam en dan zie je bij hem de krullentje heel mooi uit komen. Ik heb ook wel is de leave in van shea moisture gebruikt werkt ook top vind ik zelf

2 maanden geleden

Krullen werken anders dan still haar. Hangt ook van de krul af. Ik heb krullen en borstel die alleen voordat ik ga douchen en soms borstel ik door mijn natte haar heel als er conditioner in heeft gezeten. Veel mensen met still haar kammen hun haren tussendoor of hebben een borstel of Kam bij zich. Tussendoor kammen of borstelen raad ik af vanwege dat het haar ontzettend kan gaan pluizen en dan creeer je een soort van Margaret thatcher kapsel waarbij naar mijn mening de krullen niet tot hun recht komen. Hopelijk helpt dit een beetje. Succes! Liefs

2 maanden geleden

Verdiep je eens in de cg methode. (Curly girl). Cantu heeft een lijn voor kids met krullen. Misschien is dat een optie. -denman borstel deze heeft geen knobbels aan de onderkant dus trekt de krullen en het haar niet stuk. -haar alleen kammen onder de douche met conditioner in ter voorkoming van pluis. -haar altijd nat maken in de ochtend met de vingers kammen spullen erin en in moddel knijpen. -haar alleen drogen door te ploppen (zie google). Nooit wrijven. Met een hydrofiel doek of speciale microvezel handoek. Gewone handdoeken beschadigen het haar en laten het pluizen. Er zijn krullen pagina's op fb waar je veel info vind.