6 Reacties

één maand geleden

Ik ben bij de 1e bevallen in het ziekenhuis, tijdens de bevalling hoefde er niks uit. Ik ben na de bevalling nog geopereerd en toen moesten wel al mijn oorbellen en piercings uit.

één maand geleden

Hi! Ik ben bij de eerste bevallen in het ziekenhuis, uur na de bevalling naar de OK onder volledige narcose en hier hoefde mijn neuspiercing niet uit. Oorbellen had ik niet in.

één maand geleden

Bij de eerste bevallen in het ziekenhuis en spoed operatie gehad. Toen heb ik zelf nog heel snel op de OK mijn tongpiercing eruit gedraaid. De artsen kwamen er zelf niet mee maar ik had even een helder moment 😂. Bij de tweede ook in het ziekenhuis bevallen toen hoefde ik niet geopereerd te worden en kon mijn tongpiercing gewoon in blijven. Ik denk dat het alleen nodig is als je geopereerd moeten worden.

één maand geleden

Nee hoeft niet 😇 zelfs niet als je een spoedkeizersnede krijgt.

één maand geleden

piercings en oorbellen niet. contactlenzen wel als je achteraf nog naar de OK moet. tip: neem altijd lenzenvloeistof mee. ik was dir bij mn eerste vergeten 🤓

één maand geleden

Ik kreeg bij mijn vorige bevalling een spoedkeizersnede en moest wel sieraden af. Kreeg alleen zo gauw m'n helix en tragus piercing er niet uit, dus mochten toch in blijven.