7 Reacties

18 dagen geleden

Ik heb hier ook ontzettend last van! Mijn Verlooskundige adviseert om naar de Bekkenfysiotherapie te gaan 😩

18 dagen geleden

Ik heb ook enorm last van mijn bekken vooral als ik slaap en wil draaien. Heb oefeningen gekregen van bekkentherapeut, op dit moment nog geen vooruitgang .

18 dagen geleden

Bij mij helpt het om m’n knieën bij elkaar te houden en heel voorzichtig om te draaien. Verder doe ik overdag oefeningen van m’n bekkenfysio, want het is inderdaad een vreselijke pijn en ik wil echt niet dat het nog erger wordt. 😅

18 dagen geleden

Herkenbaar, ik draai zo voorzichtig mogelijk meer kan ik ook niet doen 😅

18 dagen geleden

Heel herkenbaar. Ik heb van de bekken fysiotherapeut een speciale oefening gekregen wat eigenlijk een manier is om pijnvrij om te draaien in bed! Dit helpt enorm goed :) je kunt dit denk ik het beste zelf even vragen bij een goede bekken fysio want zo via een bericht is het nogal lastig uitleggen. Het had geloof ik ook een naam, dat zal ik morgen nog eens vragen misschien zijn er wel filmpjes van online. Sterkte!!

18 dagen geleden

Helaas herkenbaar. Ik heb nu een voedingskussen dubbel tussen mijn benen, zodat mijn bovenste been nog bijna rechtop staat, bij mij moeten mn knieën juist niet op elkaar😅 En verder uitademen bij de beweging, dan zet je de boel niet op slot. En overdag rustiger aan doen. Ik ben gestopt met m’n sterkher oefeningen en merk nu dat ik IETS meer in balans kom, ik jank nu niet meer met draaien Snachts 🙈 Bekkenfysio ben ik een afspraak aan het plannen maar daar ben ik al zo vaak geweest die heb ik beetje uitgespeeld voor m’n idee 🤓 Sterkte!!

18 dagen geleden

Ja hier ook!! Sinds een bezoek aan de bekkenfysio een stuk minder. Hij of zij leert je hoe je je dwarse lage buikspieren aan kan spannen, dit scheelde al zo veel bij mij!