18 Reacties
9 maanden geleden
wat goed zeg! Ik moet ook nog bellen. Maar ben het continu aan het uitstellen. Wel uitgescheurd. Wat voor pijn had je? Hier is het soort brandend gevoel. Heel irritant. Echt seks lukt gewoon niet. Ik verkramp dan en dan is t voor niemand meer leuk 😅
9 maanden geleden
Reactie op Wenteleefje
wat goed zeg! Ik moet ook nog bellen. Maar ben het continu aan het uitstell ...
Ja alsof het gaatje veel te klein is voor mijn vriend 🫣 en dan bij iedere stoot een schurende pijn branderig geïrriteerd dag nadien nog pijn alsof ik opnieuw bevallen ben daar van onder 🥲
9 maanden geleden
Reactie op eviimilano
Ja alsof het gaatje veel te klein is voor mijn vriend 🫣 en dan bij iedere ...
Heel herkenbaar! Ga toch maar eens bellen 😅
9 maanden geleden
Ik heb precies hetzelfde! Ook nog geen afspraak bij de gynaecoloog gemaakt in de hoop dat het nog gaat verbeteren... toch misschien maar eens laten checken!
9 maanden geleden
Reactie op Joortje1989
Ik heb precies hetzelfde! Ook nog geen afspraak bij de gynaecoloog gemaakt ...
Zeker doen als het ook een weefselbruggetje is dan is dit iets dat niet van zelf overgaat. En hoe rapper je geholpen wordt hoe rapper je erna terug intiem kan genieten van je partner 😄
8 maanden geleden
Reactie op Wenteleefje
Hoe gaat t nu?
Ik heb medio mei een afspraak bij de gynaecoloog.
Ondertussen 2 weekjes geleden dat ik de operatie kreeg tot nu toe voelt het goed alleen nog geen bad nemen en geen seks. Dinsdag heb ik opnieuw controle bij de gynaecoloog om te zien of alles mooi geneest denk dat ik daarna nog zeker 2 weken wacht met seks tot ik niets raars nog voel van draadjes ofzo dus ik ben benieuwd
8 maanden geleden
Ik denk dat ik hetzelfde heb! Weet alleen niet hoe het wordt genoemd. Als ik door m’n hurken ga voel ik het ook trekken en inderdaad soms de dag erna nog steeds last. Ben ook al bij de gynaecoloog geweest (wachttijd was best lang) en volgende week vrijdag heb ik m’n operatie. Bij jou was het dus een dagopname? Ik mocht kiezen tussen een roesje en plaatselijke verdoving. Omdat ik bang ben dat een roesje invloed heeft op m’n melkproductie ben ik gegaan voor plaatselijke verdoving. Brrrr. Ik moet wel naar de operatiekamer, ingreep duurt ongeveer 20 minuten zeiden ze? Merk jij nu verschil? Ik kan er vrijwel niets over vinden op internet…
7 maanden geleden
Reactie op AIS96
Ik denk dat ik hetzelfde heb! Weet alleen niet hoe het wordt genoemd. Als i ...
Ja merk nu wel echt verschil het doet geen pijn meer met vrijen dus wel echt blij dat ik dit heb laten nakijken
5 maanden geleden
Reactie op Marie827
Zijn er nog anderen die dit toch ook hebben laten checken? Ik zat nog in de ...
Ik ben naar een ervaren bekkenbodemfysio gegaan en bij mij was het probleem een overspannen/constant gespannen bekkenbodem. Met behulp van oefeningen heb ik de klachten onder controle.
5 maanden geleden
Reactie op Guinda
Ik ben naar een ervaren bekkenbodemfysio gegaan en bij mij was het probleem ...
Hier ook! Inmiddels gaat het helemaal goed! Ook vaseline crème gekregen voor mijn litteken en dat voelt nu ook veel zachter.
5 maanden geleden
Reactie op xLd99
Ik herken de klachten ook, heb je de hele dag door pijn of met vlagen, of a ...
Alleen met penetratie. En bij jou? Maar als ik er veel aan denk, denk ik wel steeds dat ik over de dag heen soms ook iets voel. Maar ook gevoel dat het deels tussen mijn oren zit, omdat ik er veel mee bezig ben.. ik heb nu een afspraak bij de bekkenfysio gemaakt, omdat ik ook merk dat ik door de last veel spanning rondom mijn bekken heb. Hopelijk word ik daar al iets wijzer door..
5 maanden geleden
Reactie op Marie827
Alleen met penetratie. En bij jou? Maar als ik er veel aan denk, denk ik we ...
Ja bij mij ook! En toch ook wel met vlagen zo in een keer veel last. Maar kan er eigenlijk geen pijl op trekken waar het dan mee te maken heeft.
Ik ben ook bij de bekken fysio geweest. Die kon verder helaas niet veel doen aan de te strakke hechting. Wel dat als ik last blijf houden dat ik door verwezen kan worden naar de gynaecoloog. Zit dus ook erg te twijfelen of ik ook die stap moet nemen om naar de gynaecoloog te gaan.