5 Reacties

één maand geleden

Ik heb precies hetzelfde. Ik ga dan maar in een houding zitten dat ik even niet voel(rechtop op een stoel met kussen in de rug) maar heb ook nog geen andere oplossing gevonden.

één maand geleden

Bijna 27 weken hier en zelfde klachten.. onwijs veel last onderrug en onderbuik. Soms steken aan de zijkant. Maar vooral heel de onderbuik pijnlijk/gevoelig. Ging mij ook zorgen maken, omdat het zelfs tijdens simpele dagelijkse taakjes in de weg ging zitten.. verloskundige geeft aan dat ik deze periode de baarmoeder extra hard groeit in deze weken, dus meer spanning op je handen. Daarnaast kan onderbuik en lage rug ook door bekken komen.. ik loop nu ook bij bekken fysio.

één maand geleden

Wat bij mij helpt is als ik veel sta, boodschappen doe of huishoudelijke taken heb ik een belly band om. Deze ondersteunt de buik en dit helpt echt al enorm. Verder elke 2 weken fysio, die helpt met houdingen en m'n man smeert elke avond mijn rug in met magnesium olie, win-win want daar slaap je ook nog een lekker van.

één maand geleden

Reactie op didy1124

Wat bij mij helpt is als ik veel sta, boodschappen doe of huishoudelijke ta ...
Wat voor belly band heb je? Ben me ook aan het oriënteren!

één maand geleden

Reactie op SuvaI

Wat voor belly band heb je? Ben me ook aan het oriënteren!
https://www.bol.com/nl/nl/p/anita-buikband-wit-xl/9200000085989192/?Referrer=ADVNLGOO002058-S--9200000085989192&gad_source=1&gclid=CjwKCAjw5qC2BhB8EiwAvqa41lpqsmStfDz53Q3Q5AC6y4rAmrYLy-Iht-IZ2pd1arTz4FZQMH-Q6BoCkAIQAvD_BwE#gad_source=1 Ik heb deze! Echt super fijn.