10 Reacties

6 maanden geleden

Waarschijnlijk ischias, ik raad een fysio of chiropractor aan

6 maanden geleden

Heb ik ook komt van m'n bekkenbodem spier af ik loop al bij de fysio

6 maanden geleden

Klinkt mij inderdaad als ichsias , had ik in mijn eerste zwangerschap ook en toen fysio gehad. Of bekkeninstabiliteit misschien, een fysiotherapeut kan je dat denk ik het beste vertellen

6 maanden geleden

Je bekkenbodem is week aan het worden; klaar maken voor als straks het kindje erdoor heen moet. Pas een beetje op, fysio of Ostheopaat kan je hier wel bij helpen. Beetje op je sta houding letten; waarschijnlijk blijft dit nu heel de zwangerschap je zwakke plek, komt echt vanuit je bekken!

6 maanden geleden

Dit was bij mij het eerste teken op bekkeninstabiliteit, in mn eerste zwangerschap. Ik zou zeker zo snel mogelijk even een fysio bezoeken! Nu in deze zwangerschap ook dit gevoel ook, dus ik sta alweer onder behandeling van de bekkenfysio!

6 maanden geleden

Klinkt als je bekken. Ik heb hetzelfde links en loop al bij de bekkentherapeut. Ben nooit helemaal hersteld dus ik zag het al aankomen.. Als je genoeg in de verzekering hebt zitten om het te spreiden tot de bevalling en wat daarna dan zou ik zeker vast gaan. Anders mag je me altijd prive berichten, dan stuur ik je mijn oefeningen door. Niet te lang wachten hoor, gaat niet zomaar weg en we moeten nog wel even. In de avond een kruik erop geeft al verlichting.

6 maanden geleden

Reactie op hello_baby

Klinkt als je bekken. Ik heb hetzelfde links en loop al bij de bekkentherap ...
Ahh ik zou wel graag met je kletsen erover! Bedankt voor je reactie!

5 maanden geleden

Hoi, ik vroeg me af of je inmiddels al bij de bekkenfysio bent geweest? Hier dezelfde soort pijn in bil/achterkant bovenbeen en ik had eerlijk gezegd de link nog niet gelegd met zwangerschap omdat ik pas 14 weken ben… benieuwd hoe het bij jou gaat!

5 maanden geleden

Reactie op nicolehzz

Hoi, ik vroeg me af of je inmiddels al bij de bekkenfysio bent geweest? Hie ...
Heyy, ik heb wel contact gehad met de fysio en met de verloskundige. Gaven allebei aan om zo snel mogelijk actie te ondernemen aangezien je er alleen maar meer last van gaat krijgen anders.. ik merk dat wanneer ik wat langer vrij ben zoals dit weekend dat ik dan helemaal geen last heb. En als ik dan heb gewerkt zoveel pijn heb