6 Reacties

2 maanden geleden

We zijn even ver!🥳 ik heb deze pijn al 2 weken. Gisteren bij de VK controle gehad. Onze zoon lag nog boven de bekken dus 0,0 ingedaald. Wel lag hij met zijn hoofd precies op mijn banden, wat in mijn geval, mijn pijn veroorzaakt. De VK zei dat als hij gaat indalen deze pijn juist weggaat bij mij 😅

2 maanden geleden

Klinkt meer als bekkenpijn, al zullen indalingsweeen voor iedereen anders voelen. Voor mij voelde het als mega ongesteld zijn buikpijn en krampen, met een dekentje, Kruik en thee op de bank zegmaar de gehele dag.

2 maanden geleden

Zelfde termijn was vandaag nog bij de vk En kleine leg al.inhedaald maar nog niet vast heb nog ruimte Maar je voelt echt die druk daar als.die zo laag leg ik voel echt een druk op me schaambot zeg maar maar voor iedereen voelt het anders wat je beschrijft lijkt banden pijn maar. Ik ben geen arts

2 maanden geleden

Ben vandaag bij de verloskundige geweest en het hoofdje ligt nu vast in mijn bekken, (was vorige week nog niet zo) was dus toch het indalen wat ik voelde!

2 maanden geleden

Ik ben zaterdag 35 weken en vorige week controle gehad, de kleine was al aan het indalen. Bij mij voelt het voor al als stekende pijn, maar dan in m’n schaambot. Het is voor mij de tweede zwangerschap, ik kan me dit gevoel van de eerste echt niet herinneren! Dus dat blijkt ook maar weer hoe verschillend het voor iedereen kan voelen ☺️

2 maanden geleden

Mijn kleine meid is ook al een beetje aan het indalen maar ze ligt nog niet vast. (31 weken nu, 3e kindje) Ik heb vooral die kramende pijn bij bewegen, soort spierpijn/ongesteldheid) De pijn in mn schaambeen is juist veel minder omdat dat koppie juist weer stevigheid geeft aan m’n compleet losliggende bekken😅