6 Reacties

één maand geleden

Ik heb dit ook echt erg al n aantal dagen , mijn verloskundige zei dat ze niet wist waar t vandaan kwam🥲 wel zei ze dat t soms bij een hoge bloeddruk voor kan komen maar ik heb een lagere

één maand geleden

Zou toch even langs de verloskundige gaan. Misschien dat ze je bloeddruk kunnen meten? Dacht dat hoge rugpijn een klacht van zwangerschapsvergiftiging kan zijn… kunt maar beter even laten controleren zeker met een zwangerschap van een tweeling

één maand geleden

Bij mij trekt het weg na een warme douche. Ik sta regelmatig 's nachts een keer onder de douche. Maar bij mij lijkt het op spanning door het liggen en de buik die dan trekt. Mocht dit niet helpen zou ik inderdaad de vk bellen voor een check!

één maand geleden

Maagzuur?

één maand geleden

Ik zou sowieso even de verloskundige bellen. Het kan heel simpel zijn dat je spieren trekken omdat je buik hoger groeit of je rug moeite heeft met je zwaarder wordende buik, maar pijn tussen de schouderbladen (specifiek bij vrouwen) kan ook duiden op hartklachten (in het ergste geval). Niet om je direct ongerust te maken maar wel een signaal om toch even te checken bij medisch personeel.

één maand geleden

Altijd de verloskundige bellen bij dit soort vragen, die weet wat je moet doen :).