50 Reacties

één maand geleden

De insteek is natuurlijk bevallen maar zodra het niet meer gaat, laat ik mij graag adviseren. Ik weet welke opties er hier zijn (zoals morfine prik ipv pomp) en ik sta voor alles open.

één maand geleden

Reactie op juliasz

Wat leuk, nog een 010 baby! Die weet ik niet zeker, zag het alleen bij het ...
Hier ook naar SFG. Bij mijn vorige bevalling heb ik een ruggenprik gekregen omdat het allemaal te lang duurde. Dat is eigenlijk heel fijn geweest, dus daar ga ik nu weer voor. Ze hebben ook morfinepompjes inderdaad maar geen lachgas.

één maand geleden

Reactie op Winterbaby22

Hier ook naar SFG. Bij mijn vorige bevalling heb ik een ruggenprik gekregen ...
Hier ook SFG als eerste keuze om dezelfde overwegingen / opties te hebben die jij noemt :) Wanneer ben je uitgerekend?

één maand geleden

Reactie op Nurse541

De insteek is natuurlijk bevallen maar zodra het niet meer gaat, laat ik m ...
Ik zou vooraf goed inlezen in de voors en tegens. Tegen de tijd dat je pijn medicatie nodig hebt is er geen tijd meer voor uitleg en overleg🙂

één maand geleden

Reactie op juliasz

Hier ook SFG als eerste keuze om dezelfde overwegingen / opties te hebben d ...
Ik ben 17 november uitgerekend. Lijkt nog ver weg, maar zodra de zomervakantie voorbij is vliegt de tijd denk ik🙈

één maand geleden

Reactie op Winterbaby22

Ik ben 17 november uitgerekend. Lijkt nog ver weg, maar zodra de zomervakan ...
Ah hier 9 november! Lijkt inderdaad ver weg maar na deze maand gaat het denk ik ineens heel hard inderdaad 😅

één maand geleden

Reactie op juliasz

Ah hier 9 november! Lijkt inderdaad ver weg maar na deze maand gaat het den ...
Ja!! Even op vakantie, anderhalf maandje werken en dan met verlof 😳

één maand geleden

Ik ga voor de mofo pomp! Heerlijk tussen de weeën door ff wegdommelen. Helemaal toen ik 1,5 uur NOTTELOZE weën had😱 10 cm ontsluiten en geen enkele perswee, alleen maar onsuitingsweeën. Wat is lijnbestrijding dan een uitkomst. Bij het persen werd die afgekoppeld en met een paar persen zonder pijnbestrijding is het prima gelukt👍🏻

één maand geleden

Ik word ingeleid krijg een geplande keizersnee en morfine tijdens erna dus iedereen die niet weet wat en hoe succes met alles ik ben blij dat t gepland is allemaal bij mij en niet tot 40 weken