7 Reacties

3 maanden geleden

Hoi! Ik heb het behang net binnen. Wordt half juli behangen. Dus ik kan je nu nog geen foto sturen... Wij hebben 4 kleurstalen aangevraagd, mosterd, potlood grijs, terracotta en bruin en dan met de giraffen en de aapjes. ( Ik weet zo de naam even niet) Wij hebben gekozen voor mosterd. De staaltjes kun je bestellen voor 1 euro per stuk.

3 maanden geleden

Niet de beste foto, maar wij hebben het potloodgrijze behang op het kamertje van mijn dochter. Vind het nog steeds heel leuk!

één maand geleden

Hier onze muur met pimpelmees behang

één maand geleden

Wij hebben bosdieren potloodgrijs gekozen! Getwijfeld over deze of bruin, maar dit komt er toch mooier uit in combinatie met rotan meubeltjes 🥰

één maand geleden

Wij hebben bosdieren in de kleur terracotta 😍 Verder hebben wij licht grijze meubels.

één maand geleden

https://uwalls.nl/fotobehang-kinder/fotobehang-babys/image/u95425?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=21243535326&utm_content=_x_&utm_term=_&gad_source=1&gclid=CjwKCAjwoJa2BhBPEiwA0l0ImLD2AmahYDrIhMV71lLUSviEuEjMGb1_hP09Ub9GOksCXHnyKsTQzRoCYmsQAvD_BwE Wij hebben de iets goedkopere variant.

één maand geleden

Laat stiften en potloden uit de slaapkamer! Hier bekend met een meisje die haar mooie behang als kleurplaat zag en een aantal diertjes een mooi kleurtje heeft gegeven.