10 Reacties

5 maanden geleden

Heyhey. Ik heb ook de placenta aan de achterkant Ik voel heeel soms wel laag in mijn buik een plopje, of echt een beweging. Vaak voelt het ook als lucht, Maar het moet bij mij ook nog sterker worden voordat ik het helemaal ga herkennen als de baby.

5 maanden geleden

Reactie op joyinaya

Heyhey. Ik heb ook de placenta aan de achterkant Ik voel heeel soms wel laa ...
Ik ben trouwens vandaag 17 weken

5 maanden geleden

Ik heb hem ook achter en voel soms inderdaad de baby! Ik vergelijk het altijd met een “spastisch” ooglid.. geen idee of je weet wat ik bedoel, maar soms trilt je ooglid toch heel random.. zo vind ik het voelen! Had dat met m’n eerste ook!

5 maanden geleden

Reactie op Baby_2324

Ik heb hem ook achter en voel soms inderdaad de baby! Ik vergelijk het alti ...
Jongen of mejsje eerste kind?

5 maanden geleden

Bij mij ligt ie ook achter tegen de baarmoederwand. Ik voel wel heel lichtjes de baby bewegen en soms ineens een flinke schop. Ben nu 16+2

5 maanden geleden

Reactie op SR2905

Jongen of mejsje eerste kind?
Eerste kind een jongetje tweede nu een meisje!

5 maanden geleden

Die van mij ligt ook zij/achter. Ben nu 17+4, 2e kindje, en voel al zo'n drie weken plopjes. Sinds 4 dagen ook de schopjes buiten mijn buik, mijn man heeft het ook al kunnen voelen.

5 maanden geleden

Ik voel nog niets, 17weken. Placenta aan de achterkant. Soms denk ik iets te voelen, maar dan blijken het vaak toch mijn darmen te zijn en laat ik een windje. Geen idee wat het verschil is, ik wat rustig af.

5 maanden geleden

Reactie op ZimZoom

Ik voel nog niets, 17weken. Placenta aan de achterkant. Soms denk ik iets ...
Ik heb ook heel vaak dat ik het hiermee verwar!

5 maanden geleden

Met 13 weken voelde ik een paar belletjes, met 14 weken ineens een soort veeg gevoel van binnenuit. Als ik lang op m’n rug lig voel ik ook een vreemd gevoel dat ik niet helemaal kan plaatsen, alsof er een grote luchtbel door mijn buik verplaatst. En zo nu en dan ook het gevoel of iets mijn buik even naar binnen trekt. Net zoals wangen knijpen maar dan van binnenuit. Ben nu 15 weken en weet niet zeker of dit alles door het bewegen van de baby komt. Vind het allemaal heel spannend en hoop dat ik het snel ga voelen