4 Reacties

3 maanden geleden

Ja zeker! Ik heb ook met 16 weken dacht ik iets gevoeld. Nog eens met 18. Ben nu 20 weken en sinds de 18 weken niks meer gevoeld. Het is echt normaal. Heb vrijdag echo gehad en alles was goed. Het maakt mij soms ook erg onzeker omdat ik de placenta bij mijn vorige zwangerschap aan de achterkant had en al wel vanaf 15 weken alles duidelijk voelde en ook dagelijks. Dus ik begrijp je maar ik hoor echt van iedereen dat dit heel normaal is nu zo vroeg nog.

3 maanden geleden

Ik heb hetzelfde en nu 20 weken en voel weer niks. Ook mijn echo was goed en de vk zei dat je met placenta voor gewoon minder voelt en dat het wat langer duurt. Gewoon even geduld!

3 maanden geleden

Ik ben vandaag precies 21 weken en heb ook een voorliggende placenta en net terug van een vlieg vakantie. De eerste dagen voelde ik ook niet zoveel maar ineens, met 20+3 voelde ik hem zo duidelijk en hard dat zelfs mijn man hem goed kon voelen. Nu voel ik hem elke avond als ik rustig in bed lig. Terwijl ik hem gister nacht ook niet voelde, toen kwamen we echt net terug uit het vliegtuig. Ik dacht misschien dat ie er een beetje van vanslag kon zijn door de druk van het vliegen ofzo. Ik zou het in ieder geval even afwachten en gewoon lekker elke avond ontspannen in bed liggen met je warmen handen op je buik.

3 maanden geleden

Ik heb dat ook. Ik ben nu 20+5, ik voel inmiddels soms wat gerommel/kleine schopjes. Bij de eerdere zwangerschappen lag de placenta anders en voelde ik de kindjes ook veel eerder. Het maakt soms wat onzeker. Maar bij echo’s zie ik toch elke keer een vrolijk bewegende baby. Ik probeer te vertrouwen.