10 Reacties

6 maanden geleden

De eerste met 13 weken, en nu met 12.5 week. Niet elke dag hoor, net geluk hebben hoe ik lig/zit en hoe de baby dan beweegt. Normaal is tussen de 16 en 24 weken.

6 maanden geleden

Ik weet nog niet hoe mijn placenta ligt. Maar ik voel idd al wisselend 'leven' in m'n buik. Vooral als ik in bed lig en op m'n rug en niet dagelijks nog. Soort veeg ofzo die in de verte voorbij glijdt. Eerste keer was afgelopen week onder de douche een echte bekende plop die ik gelijk herkende. Had echt een baaldag gehad dus het voelde echt even als een cadeautje aan het einde van de dag. 100% zeker dat het van de baby afkomt. Ik heb PDS dus ik weet heel goed hoe m'n darmen voelen en dat is zeker niet dit. 😂 Kan niet wachten tot het zachte getrappel ècht goed te voelen is. 🥰 Gek he, zo vroeg al? Had ik niet verwacht.

6 maanden geleden

Ik ben nu zwanger van de eerst, mijn placenta ligt ook aan de achterkant. Ik kan alleen niet zo goed voelen of er een verschil is tussen mijn darmen die zo vol met lucht zitten en borrelen of da het kindje is, ik heb nog geen ervaring hoe het voelt. Ben nu 13weken. Afgelopen week heb ik wel een paar keer getwijfeld, maar weet niet of het al zo vroeg kan? Ik ben heel benieuwd hoe het gaat voelen.

6 maanden geleden

Het voelt een beetje als bubbeltjes. En als je langer wacht en het gaat weg is het vaak de baby is mijn visie. :-)

6 maanden geleden

Heb bij de termijn echo gevraagd waar m'n placenta ligt en de vk zei dat ze dacht aan de voorkant, maar de baarmoeder kantelt nog wat (dus tis niet zeker). T enige wat ik nog wel eens voel is een soort 'blok' waar m'n baarmoeder ongeveer zit... denk niet dat t al t kindje is (ben bijna 12 weken, dus us ook nog wat vroeg)...

6 maanden geleden

Reactie op desmaxpom

Het voelt een beetje als bubbeltjes. En als je langer wacht en het gaat weg ...
Ik voel ook bubbeltjes en geplop om het zo maar te omschrijven. Maar voel mijn darmen ook wel al geborrel enzo. Zou je echt met 12/13weken al iets kunnen voelen ? Zou wel heel mooi zijn

6 maanden geleden

Reactie op hello_baby

Ik weet nog niet hoe mijn placenta ligt. Maar ik voel idd al wisselend 'lev ...
Owww jij voelt ook geplop? Ja ik afgelopen week ook, voelde niet als darmen, maar dacht nee kan de baby nog niet zijn, maar misschien toch?

6 maanden geleden

Vorige week dacht ik ook iets te voelen maar dat lijkt me niet ben nog 11 weken. De eerste voelde ik met 20 weken echt met zekerheid placenta zat toen ook achter. De 2e placenta voorkant ook 20 weken. De 3e voelde ik met 15 weken placenta achterkant.

6 maanden geleden

Ik heb ook een paar keer een veegje of ‘gevlinder’ gevoeld! Ben nu 11 + 5 en toen we de termijnecho hadden gaf de verloskundige aan dat het zeker al mogelijk is om het kindje zo vroeg te voelen 😊

6 maanden geleden

Reactie op ZimZoom

Owww jij voelt ook geplop? Ja ik afgelopen week ook, voelde niet als darmen ...
Jaaa en inmiddels ben ik er wel zeker van! Placenta blijkt ook achter te liggen.