28 Reacties

2 maanden geleden

Bij mij ook de placenta voor en eerste kindje. Ik voelde onze man voor het eerst tussen week 18 en 19, hele kleine plopjes maar toen wist ik nog niet zeker of hij het was. Inmiddels zijn de schopjes duidelijker en herken ik ze heel goed, voel het elke dag wel! Ook mijn vriend heeft het al een paar keer gevoeld vanaf buiten (ben nu 21 weken)! 🥰

2 maanden geleden

Hahahah nu ik dit allemaal gelezen heb ben ik er helemaal op gaan letten. Gisteren had ik een soort van ‘trillende spier’ in m’n onderbuik, misschien was dat haar wel! Of vanochtend lag ik in bed een beetje schuin op m’n buik leek het net soort ‘hartkloppingen’ in m’n onderbuik. Zou dat haar zijn 🤩🤩🤩

2 maanden geleden

Mijn placenta ligt hoog vooraan en ik voelde ons meisje voor het eerst rond de 17/18 weken (een soort golfjes in mn buik en alsof mn darmen heel erg aan het rommelen waren). Ondertussen ben ik 22 weken zwanger en voel ik haar iedere dag draaien en schoppen. 😂🤸🏼‍♀️ Mijn man heeft haar vorige week voor het eerst gevoeld! 🩷

2 maanden geleden

Bij mij ook placenta aan de voorkant, maar begon in de 20e week toch wel te voelen. De ene keer duidelijker dan de andere keer. Ben nu bijna 22 weken zwanger

2 maanden geleden

Ik voelde voor het eerst met 16/17 weken. Voel het met 22 nu duidelijk

2 maanden geleden

Sinds week 18 voelde ik zo nu en dan in de rust, plopjes. Sinds week 20 werd dit steeds harder (wederom alleen als ik rustig zat of lag) nu met 21+4 voel ik haar ook terwijl ik aan het werk ben etc 💕

2 maanden geleden

Met 15/16 weken het eerste 'huh waren dit mijn darmen of was dit de baby'? Daarna zo'n drie weken zo goed als niets gevoeld. Vanaf een week of 20 voel ik de baby dagelijks, voornamelijk in rust. Nu sinds een week dat ik hem overdag ook meer en duidelijker voel! Nu 22 + 4

2 maanden geleden

Ik ben nu 21 weken met placenta aan de voorkant vanaf 16 weken voelde ik het en met 18 weken echt heel duidelijk. Vanaf vorige week ook aan de buitenkant te zien wanneer de baby schopt!