404 Reacties

11 dagen geleden

Reactie op mermaidmommy

Bijna half 2 en nog klaarwakker 🫣 Ga maar weer wat lezen en hopelijk later ...
Hier nog eentje 🫠

11 dagen geleden

Present! Ik ga ook wat lezen en hopelijk word ik dan wel moe. Wat ik overigens al echt ben maar m’n lichaam denkt blijkbaar van niet 😅

11 dagen geleden

Hier juist van 22.00 - 02.45 geslapen en nu wakker alsof de dag al moet gaan beginnen

11 dagen geleden

Pfff alles doet pijn. Fixe griep te pakken dus al heel de nacht aan het draaien. Koorts, overgeven en vreselijke pijn in m’n buik en rug. Heb ook zó veel dorst maar houd helemaal niks binnen… wat een ellende is dit zeg..😫

11 dagen geleden

Present 🙋🏻‍♀️

11 dagen geleden

Reactie op Selmx

Hier nog eentje 🫠
Haha, ben toch niet de enige rond die tijd 🤭

11 dagen geleden

Reactie op tuliptree

Hier juist van 22.00 - 02.45 geslapen en nu wakker alsof de dag al moet gaa ...
Same here! Ik wil ook steeds vroeger naar bed maar ben ook steeds super vroeg weer wakker

11 dagen geleden

Reactie op tuliptree

Hier juist van 22.00 - 02.45 geslapen en nu wakker alsof de dag al moet gaa ...
Hier ook hetzelfde! Om drie uur naar het toilet en sindsdien klaarwakker alsof het al 7 uur is ofzo. Net toch maar naar beneden gegaan en yoghurt gegeten. Nu twijfel ik om weer naar bed te gaan maar ik ben zo wakker 😅

11 dagen geleden

Dit is al de tweede keer achter elkaar dat ik wakker word met enorme jeuk aan m’n voeten. Het is echt zo mega irritant. Ik wil steeds krabben maar probeer het echt te negeren, want weet dat het toch niet veel beter word

10 dagen geleden

Reactie op Elisa124

Dit is al de tweede keer achter elkaar dat ik wakker word met enorme jeuk a ...
Ik heb hier vroeger ook heel veel last van gehad. Ook aan m’n handen. Koud water hielp toen wel goed

10 dagen geleden

Reactie op Elisa124

Dit is al de tweede keer achter elkaar dat ik wakker word met enorme jeuk a ...
Bedoel je je voetzolen of heel.je voeten? Jeuk aan voetzolen en handpalmen is nl vaak signaal van zwangerschapscholestase.

10 dagen geleden

Reactie op Little_nov

Bedoel je je voetzolen of heel.je voeten? Jeuk aan voetzolen en handpalmen ...
Zowel onder als boven op m’n voeten en handpalmen. Mega irritant is het. Ik heb de verloskundige gebeld vanochtend en heb ook een bezoekje gebracht aan het ziekenhuis waar ze bloed hebben afgenomen. Daarnaast moest ik ook aan de ctg (maar vond t eigenlijk onnodig) en die was gewoon goed. Ik hoor maandag meer over de waarde van galzuren, leverwaarde was wel prima

10 dagen geleden

In bed met pijnlijke harde buiken en dan vooral pijn aan de bovenkant van de baarmoeder… om benauwd van te voelen 😮‍💨 ondertussen spartelt mijn mini ninja lustig verder in mijn buik, wat het al geheel pijnlijk maakt 😭 wordt weer een topnacht 👌🏻

10 dagen geleden

Reactie op EMBO

In bed met pijnlijke harde buiken en dan vooral pijn aan de bovenkant van d ...
Hier ook een actieve nachtbaby 🤭 Herken je harde buiken, ik heb er gelukkig een keer geen last van, heb het wel te vaak helaas 😔 Ik gok dat ik zo wel ga slapen, want ik voel me wel enorm moe voor een keer. Hopelijk slaap ik succesvol aan een stuk door en ben ik niet over een paar uur weer op deze app 😆

10 dagen geleden

Reactie op Elisa124

Zowel onder als boven op m’n voeten en handpalmen. Mega irritant is het. Ik ...
Goed wel dat ze het even nakijken. Toen ik voor jeukklachten bloedonderzoek moest doen waren galzuren eerste keer prima. 5 dagen later moest k nog een keer en toen waren ze ineens veel te hoog. Maar bij mij waren andere leverwaarden ook afwijkend. Hoop voor je dat t niks is. Al blijft jeuk natuurlijk wel heel erg vervelend! Mentholkoelzal kan ook helpen trouwens tegen de jeuk.

10 dagen geleden

Wordt weer een lange nacht.. paar uur geleden kreeg ik ineens een paar heftige steken in m’n onderbuik, liet m’n bord er gewoon van vallen😥 Sindsdien enorm onrustig in m’n buik en wisselend pijn in m’n onderrug. Heb maar een paracetamol genomen en hoop dat ik wat rust kan pakken.

10 dagen geleden

Brandend maagzuur begint nu echt voor slapeloze nachten te zorgen. Niks helpt, heb van alles al geprobeerd. Ik word er gek van! Ik kan tegen niemand zeiken dus maar even hier 🥵

10 dagen geleden

Reactie op LoulouM

Brandend maagzuur begint nu echt voor slapeloze nachten te zorgen. Niks hel ...
Heb je toevallig appel azijn geprobeerd?

10 dagen geleden

Reactie op LoulouM

Brandend maagzuur begint nu echt voor slapeloze nachten te zorgen. Niks hel ...
Bij mij helpt ook niets (meer) heb rennies, omeprazol en gaviscon geprobeerd maar het helpt dus niks meer.. :(

10 dagen geleden

Reactie op Julian’s mama

Heb je toevallig appel azijn geprobeerd?
Heb ik niet in huis helaas.. heb net een stuk droog brood op en Keltisch zeezout met lauwwater