404 Reacties

10 dagen geleden

Reactie op Elisa124

Bij mij helpt ook niets (meer) heb rennies, omeprazol en gaviscon geprobeer ...
Helaas voor ons.. ik zit nu in bed maar voor me uit te staren. Want liggen gaat ook niet meer 😓

10 dagen geleden

Reactie op Maiss

Wordt weer een lange nacht.. paar uur geleden kreeg ik ineens een paar heft ...
Ik heb hetzelfde.. zo irritant

10 dagen geleden

Reactie op LoulouM

Helaas voor ons.. ik zit nu in bed maar voor me uit te staren. Want liggen ...
Nee liggen is inderdaad drama, ik moet ook mega erg hoesten omdat m’n slokdarm zo geïrriteerd is. Heb al vanaf het begin maagzuur😫 ben er helemaal klaar mee

10 dagen geleden

Reactie op LoulouM

Heb ik niet in huis helaas.. heb net een stuk droog brood op en Keltisch ze ...
Hopelijk werkt dit nu even voor je. Ik heb een tijdje geleden appel azijn gekocht en neem daarvan 1 of 2 theelepels met een glas water in de avond. Dat helpt bij mij zo goed tegen maagzuur. Ik drink het wel met een rietje😅

10 dagen geleden

Nou ik werd een klein uur geleden wakker omdat ik moest plassen. Terug van de wc net in bed stroomt er ineens vruchtwater uit. We hebben beiden de hele tijd het gevoel gehad dat het dit weekend gaat beginnen. Zo bijzonder dat het ook klopt! Toevallig net vandaag 37 weken dus het mag thuis 😄

10 dagen geleden

Reactie op Lola28

Nou ik werd een klein uur geleden wakker omdat ik moest plassen. Terug van ...
Oehhh wat spannend 🤩🤞🏼

10 dagen geleden

Reactie op Lola28

Nou ik werd een klein uur geleden wakker omdat ik moest plassen. Terug van ...
Oh meid wat spannend!!!! Laat ons horen zodra jullie kleintje er is 🥰. Zet m op!!

10 dagen geleden

Ik zit trouwens sinds half 5 beneden. Heb geslapen van 2130-0400, dus dat is al heel wat voor mij. Nu een kop thee en nog even wegdutten bij 1 of andere Netflix serie😵‍💫

10 dagen geleden

Reactie op Lola28

Nou ik werd een klein uur geleden wakker omdat ik moest plassen. Terug van ...
Spannend! Ben benieuwd ✨🌸

10 dagen geleden

Reactie op Lola28

Nou ik werd een klein uur geleden wakker omdat ik moest plassen. Terug van ...
Oohh zo spannend!! 😁 🍀 veel succes meid!

10 dagen geleden

Reactie op Maiss

Wordt weer een lange nacht.. paar uur geleden kreeg ik ineens een paar heft ...
Had dat vorige week, sterkte!

10 dagen geleden

Reactie op Lola28

Nou ik werd een klein uur geleden wakker omdat ik moest plassen. Terug van ...
Wat fijn!! Oah heerlijk op 37 weken . Succes

9 dagen geleden

Reactie op Little_nov

Goed wel dat ze het even nakijken. Toen ik voor jeukklachten bloedonderzoek ...
Had jij overigens constant jeuk en overal op je lichaam? En wat gaan ze nu doen bij jou? Word je eerder ingeleid? Ik heb wel koelzalf maar zonder menthol en die helpt matig vind ik zelf

9 dagen geleden

Ben weer te lang wakker. Voel me steeds maar misselijk dus wilde nog niet echt. Verder nog iemand wakker? 🫣

9 dagen geleden

Reactie op mermaidmommy

Ben weer te lang wakker. Voel me steeds maar misselijk dus wilde nog niet e ...
Hier ook plafond dienst!🙋🏻‍♀️

9 dagen geleden

Reactie op Lola28

Nou ik werd een klein uur geleden wakker omdat ik moest plassen. Terug van ...
Ik zie in het geboorte topic dat jullie kleine ventje geboren is. Wat enorm fijn! Gefeliciteerd ❤️💙

9 dagen geleden

Reactie op BlackFairy

Ik zie in het geboorte topic dat jullie kleine ventje geboren is. Wat enorm ...
Lief dat je een berichtje stuurt, dankjewel! Het is echt zo ontzettend snel gegaan. Toen de vliezen braken hadden we het nog over 'ooh even een boodschappenlijst maken kan de man nog even naar de winkel'. Maar hij mocht echt niet bij me weg, onze kleine man had nog geen tien uur nodig om eruit te willen 🥰

9 dagen geleden

Reactie op Lola28

Lief dat je een berichtje stuurt, dankjewel! Het is echt zo ontzettend snel ...
Wauw! Dat is inderdaad heel snel, ontzettend fijn om te horen. Het is je gegund! Ligt de kleine man nu te slapen? En hoe voel jij je?

9 dagen geleden

Reactie op BlackFairy

Wauw! Dat is inderdaad heel snel, ontzettend fijn om te horen. Het is je ge ...
Dankjewel! Ja die ligt net zoals zijn vader heeeerlijk te slapen. Ik daarintegen klaarwakker haha. Maar ben echt nog de bevalling psychisch aan het verwerken, het ging allemaal zo snel. Verder voel ik me echt goed! Bizar hoe je je kunt voelen nu

9 dagen geleden

Reactie op Lola28

Dankjewel! Ja die ligt net zoals zijn vader heeeerlijk te slapen. Ik daarin ...
Ja he, heel begrijpelijk! Wel fijn dat er in iedergeval twee wat slaap krijgen haha. Het verwerken en opeens het hebben van een baby is ook een hele klap eigenlijk. Je bereidt je er wel op voor maar het is toch altijd even anders dan je verwacht. Ook gek om opeens geen baby meer in je buik te hebben. Weet nog wel bij de eerste dat ik me heel alleen/leeg voelde of zo. Denk ook niet dat je had verwacht dat je met 37 week zou bevallen. Tenminste, als ik naar mezelf kijk dan verwacht ik 40+ week haha. Maar het komt wel goed! You can do this! Zo'n hele bevalling en de kraamtijd zijn niet niks. ❤️