405 Reacties

7 dagen geleden

Reactie op Dua.aaaa

Plafonddienst met ernstige chocoladecravings. Niks lekkers in huis.. Alle w ...
Haha, dat herken ik wel 😂 ik heb maar net mijn tanden gepoetst, begin gelukkig weer moe te worden, dus geef het nog een poging 🫣

7 dagen geleden

Aanwezig 🫠

7 dagen geleden

Reactie op mermaidmommy

Haha, dat herken ik wel 😂 ik heb maar net mijn tanden gepoetst, begin gelu ...
Slaap lekker!

7 dagen geleden

Reactie op mermaidmommy

Weer plafond dienst hier 🫠
Hier ook, sliep al slechter maar sinds vorige week mijn verlof begon ben ik elke nacht om 1 of 2 wakker en kan niet meer slapen. Gekke is dat ik overdag evengoed nog barst van de energie 🫢

7 dagen geleden

Aanwezig 🫶🏻

7 dagen geleden

Oh ik word al een paar nachten wakker door menstruatie krampen onderin mijn buik. Ik lees er veel over in deze app. Ben nu 37 weken en 3 dagen en de kwalen nemen wel met de dag toe. Ik wist niet dat het mentaal door die krampen nog zo verwarrend zou worden op het eind. Door de vele krampen en het denken “oh begint het??” 😅

7 dagen geleden

Reactie op Maiss

Dankjewel😊 ze zijn gisteren ochtend gebroken dus nu bijna 24u geleden.
Hoe gaat het nu met je??

7 dagen geleden

Reactie op RdenBosch

Oh ik word al een paar nachten wakker door menstruatie krampen onderin mijn ...
Hoe voelen de krampen bij jou? Ik werd er net ook wakker mee! Precies 36 weken vandaag. Heb al sinds 3 weken heel lichte krampen ‘s nachts vanwege indalen, maar deze keer was wel wat flinker en ik dacht ook met een soort van ritme, maar lijkt (gelukkig) niet door te zetten of zo, dus ik denk oefenweeën. Ik voelde het in m’n onderbuik en rug.

7 dagen geleden

Reactie op nassie1995

Hoe voelen de krampen bij jou? Ik werd er net ook wakker mee! Precies 36 we ...
Ja ik heb ze ook sinds 36 weken inderdaad en ik moet dan wel echt even op mijn ademhaling focussen. Maar ze zijn onregelmatig en ik denk dat ze te maken hebben met de druk van zijn hoofd onderin als hij “headspins” maakt haha. Dus dan wrijft hij tegen de baarmoeder aan. Voelt wel echt als een menstruatie kramp. De ene keer zijn het er een paar. De andere keer gewoon 1.

7 dagen geleden

Pfff vannacht Max 6 uur geslapen. Maagzuur, pijn rug, naar de wc moeten: ellende dus. Wie begint de dag ook brak?

7 dagen geleden

Mijn baby is echt een Zwitsers uurwerk, elke nacht rond 4.30 word ik wakker van de koprollen in mijn buik :P Deze keer gelukkig wel weer terug in slaap gevallen na een uurtje.

7 dagen geleden

Reactie op Dua.aaaa

Slaap lekker!
Dankjewel, het duurde even, maar toch nog wat slaap gepakt 🤭 Jij ook?

7 dagen geleden

Reactie op babymoon

Pfff vannacht Max 6 uur geslapen. Maagzuur, pijn rug, naar de wc moeten: el ...
Hier ook, vanochtend al vroeg wakker maar mijn eerste powernapje er nu ook alweer op zitten 😅 Één ding is zeker in deze zwangerschap: ik heb mij in acht maand tijd nog nooit zo vaak brak gevoeld.

7 dagen geleden

Reactie op ilse240024

Hier ook, vanochtend al vroeg wakker maar mijn eerste powernapje er nu ook ...
Ja ik kan dat dus niet hè. In slaap vallen overdag. Slaap je dan echt? En hoelang?

7 dagen geleden

Reactie op babymoon

Ja ik kan dat dus niet hè. In slaap vallen overdag. Slaap je dan echt? En h ...
Ik heb juist nu het idee dat ik overdag dieper slaap dan 's nachts. Ik lig de laatste twee weken iedere nacht 'wakker' als in: ergens slaap ik wel maar dat is zo licht dat ik wel heel bewust ben van b.v. mijn gedachten en omgeving enzo. Overdag lijk ik daar helemaal geen last van te hebben. Soms slaap ik 5 tot 10 minuten en dan ben ik weer helemaal fit, maar soms ben ik ook twee uur lang weg 😬

7 dagen geleden

Reactie op ilse240024

Hier ook, vanochtend al vroeg wakker maar mijn eerste powernapje er nu ook ...
Ik doe ook 2 dutjes op een dag.. blijkbaar heb ik het nodig.

7 dagen geleden

Reactie op babymoon

Ja ik kan dat dus niet hè. In slaap vallen overdag. Slaap je dan echt? En h ...
Ik kon het ook niet, nu tijdens mijn verlof toch al een paar keer gelukt, zwangerschap is toch best vermoeiend :D meestal een halfuurtje. En ik val makkelijker in slaap als ik op de bank hang en iets onboeiends ga kijken, ipv dat ik speciaal midden op de dag in bed ga liggen.

7 dagen geleden

Reactie op Babytjenovember

Ik doe ook 2 dutjes op een dag.. blijkbaar heb ik het nodig.
Ik zou dit zo graag willen maar Helaas is er ren peuter van 3 zonder middagslaapjes meer. 😓

7 dagen geleden

Reactie op mermaidmommy

Dankjewel, het duurde even, maar toch nog wat slaap gepakt 🤭 Jij ook?
5 uurtjes uiteindelijk! Zou juist meer willen slapen als zwangere. Maar beter iets dan niets. 4 uur is een beetje het gemiddelde

6 dagen geleden

Reactie op Dua.aaaa

5 uurtjes uiteindelijk! Zou juist meer willen slapen als zwangere. Maar bet ...
Herkenbaar, ik doe maar dutjes in de middag anders overleef ik het slaaptekort vaak niet 😅