405 Reacties

6 dagen geleden

Reactie op 1-Willeke

Het rommelt nog steeds ene keer wat pijnlijker dan de andere keer. Als het ...
Vanavond begon het weer flink onregelmatig te rommelen. Maar sinds 45 min komt het vaker en pijnlijker. Hopelijk zet het nu wel door en kan ik straks de vk bellen. Het zal wel nachtwerk worden😴

6 dagen geleden

Reactie op 1-Willeke

Vanavond begon het weer flink onregelmatig te rommelen. Maar sinds 45 min k ...
Oeh heel spannend! Hopelijk zet het vanavond door. Veel succes 🤞🏼

6 dagen geleden

Hier zal het ook weer een lange nacht worden.. mis mijn eigen bed en omgeving enorm. Ik sliep thuis al slecht maar in het ziekenhuis toch wel helemaal dramatisch🫠

6 dagen geleden

Reactie op 1-Willeke

Vanavond begon het weer flink onregelmatig te rommelen. Maar sinds 45 min k ...
Spannend! Ik hoop dat het doorzet en anders dat je nog wat rust kunt pakken☺️

6 dagen geleden

Reactie op 1-Willeke

Vanavond begon het weer flink onregelmatig te rommelen. Maar sinds 45 min k ...
Oooh, spannend! Heel veel succes!!

6 dagen geleden

Reactie op 1-Willeke

Vanavond begon het weer flink onregelmatig te rommelen. Maar sinds 45 min k ...
Spannend zeg!

6 dagen geleden

Reactie op Maiss

Hier zal het ook weer een lange nacht worden.. mis mijn eigen bed en omgevi ...
Herkenbaar. Kan me niet herinneren dat ik ooit goed sliep in het ziekenhuis behalve onder narcose 😂😂

6 dagen geleden

Ik was vermoeid om 10 gaan slapen, maar al snel werd de baby regelmatig actief en staarde ik toch echt naar het plafond 🥲 Vind het ook maar steeds te warm onder de dekens.. maar als je die weghaalt val je helemaal niet meer in slaap 😮‍💨

6 dagen geleden

Nu wel heel vroeg 😓 Wakker worden met maagpijn. Zo de e reader er maar eens bijpakken en hopelijk zakt het zo af voor nog een paar uurtjes slaap. 😴

6 dagen geleden

Ook weer van de partij 🥲 Plassen en zo veel dorst… geen goeie combo 😅

6 dagen geleden

Mijn slaapritme begint nu wel heel frustrerend te worden. De afgelopen paar weken sliep ik vaak van 1 tot 5 maar nu is het zelfs van 1 tot half 4 geworden. Nu maar met een kopje thee op de bank gekropen en wie weet dat ik daar nog een paar uurtjes slaap/rust kan pakken 😅

6 dagen geleden

Ik kan me ook weer aanmelden. Ik pieker tegenwoordig om t feit dat ik niet weet met hoeveel weken ze komt. Door de geboortetopic en de dreigende vroeggeboorte topic. Lekker zinloos maar goed 🫠

6 dagen geleden

Reactie op esmeevd

Mijn slaapritme begint nu wel heel frustrerend te worden. De afgelopen paar ...
Ik geef het ook op. Na 2u wakker liggen nog steeds geen extra slaap. Ook maar met kopje thee de bank op en hopelijk volgt er daarna nog een dutje. Gelukkig is m’n verlof deze week gestart. 😵‍💫

6 dagen geleden

Reactie op kiim92

Ik geef het ook op. Na 2u wakker liggen nog steeds geen extra slaap. Ook ...
Heel herkenbaar van het verlof al moet ik zeggen dat het sinds mijn verlof wel lijkt alsof mijn hoofd denkt “waarom in de nacht slapen, je hebt toch de hele dag vrij.” 😅

6 dagen geleden

Reactie op Maiss

Spannend! Ik hoop dat het doorzet en anders dat je nog wat rust kunt pakken ...
Ik heb tot 4:30 echt pijnlijke weeën gehad en toen zakte het weer af. Alles doet nu nog steeds zeer. Wat een ellende dit. Pffff

6 dagen geleden

Reactie op 1-Willeke

Ik heb tot 4:30 echt pijnlijke weeën gehad en toen zakte het weer af. Alles ...
Ik wil je helemaal niet demotiveren, maar met mijn oudste was dit letterlijk vanaf 36 weken elke nacht. Bijna niet geslapen, ik lag er echt helemaal af… en toen kwam hij pas met 39+2… dus heb echt : weken geen oog dicht gedaan was kapot.

6 dagen geleden

Reactie op esmeevd

Heel herkenbaar van het verlof al moet ik zeggen dat het sinds mijn verlof ...
Ja dit! 🤐. Niet dat we nog een to do lijstje hebben om nog af te krijgen voor de baby komt 😅

6 dagen geleden

Reactie op EMBO

Ook weer van de partij 🥲 Plassen en zo veel dorst… geen goeie combo 😅
Dit heb ik ook steeds 😂 ik weet dat als ik dan een paar slokjes water neem dat ik later weer moet, maar kan het niet weerstaan 🫣

6 dagen geleden

Reactie op mermaidmommy

Dit heb ik ook steeds 😂 ik weet dat als ik dan een paar slokjes water neem ...
Heb dus echt geen oog toegedaan hierdoor 🥱 ook nog oefenweeen erbij van 3:40-5:20… Ben elke dag wel moe, maar vandaag gewoon ronduit uitgeput… en er staat net nu een drukke dag gepland 😮‍💨

6 dagen geleden

Reactie op EMBO

Heb dus echt geen oog toegedaan hierdoor 🥱 ook nog oefenweeen erbij van 3: ...
De vermoeidheid is zo herkenbaar 😔 Ik krijg mijn oefenweeën tegenwoordig eind middag. Je zou denken dat je in de avond dan beter slaapt, maar helaas is mijn baby dan altijd actief 😅