405 Reacties

6 dagen geleden

Top, na een nacht wakker liggen geeft mijn man me perongeluk een knietje in mijn buik tijdens het omdraaien. Alsof ik niet al bang genoeg aangelegd ben 😕

6 dagen geleden

Reactie op Baby_2324

Ik wil je helemaal niet demotiveren, maar met mijn oudste was dit letterlij ...
Duurde het bij jou ook 13 uur? Net ff gebeld met de vk, ik voel wel echt weeën vanuit de benen maar blijven onregelmatig. Hopelijk pakt mn lichaam het signaal op en gaat het doorzetten want ben er na 13 uur al wel klaar mee. 😅

6 dagen geleden

Reactie op Dua.aaaa

Top, na een nacht wakker liggen geeft mijn man me perongeluk een knietje in ...
Toch even gebeld naar de VK en die vertelde me geen zorgen te maken bij geen klachten, slaap lekker :)

6 dagen geleden

Reactie op 1-Willeke

Duurde het bij jou ook 13 uur? Net ff gebeld met de vk, ik voel wel echt we ...
Ja bij mij duurde het echt de hele nacht vaak. Begon rond een uur of 7 s avonds en dan had ik echt hoop, en dan ging het pas vroeg in de ochtend weer over rond een uur of 5/6… het was echt hels.. maar doordat ik zo moe was, omdat het steeds niet door zetten kwam ik in een soort vicieuze cirkel uit.. toen een nacht met een spuit in het ziekenhuis geslapen, en toen zette het wel uit zichzelf door!

6 dagen geleden

Reactie op Baby_2324

Ja bij mij duurde het echt de hele nacht vaak. Begon rond een uur of 7 s av ...
Die spuit was dan dus goeie slaapmedicatie.

6 dagen geleden

Reactie op Baby_2324

Ja bij mij duurde het echt de hele nacht vaak. Begon rond een uur of 7 s av ...
Och hemel, ja mijn lichaam voelt nu beurs (alsof ik al bevallen ben). Weeën zijn nu echt afgezakt naar af en toe een bm krampje. Ik hou inderdaad mijn hart vast voor de volgende nacht. De VK heeft wel gezegd dat als het 2/3 dagen zo door gaat ze wel met de gyno wil overleggen omdat je wel energie moet hebben voor je bevalling.

5 dagen geleden

Ik doe ook geen oog dicht, terwijl ik zo moe was toen ik vanavond richting bed hobbelde... het voelt als een soort stroom die door je lichaam giert. Telkens kleine jeukjes, rusteloze benen en katssjaggereinig. Ik erger me aan mijn gezwollen boobs, en de autocorrectie tijdens het typen van dit bericht, en aan mn maagzuur en dat mijn meditatiekussentje(niet dat er veel gemediteerd word du moment) helemaal stoffig is omdat mijn vriend er altijd met zijn stoffige sokvoeten overheen wrijft en eigenlijk irriteer ik me aan alles! Bluh!! Bleh!

5 dagen geleden

Reactie op Irenemetspruit

Ik doe ook geen oog dicht, terwijl ik zo moe was toen ik vanavond richting ...
😂 klinkt als een dag uit mijn leven. Vooral jeuk, rusteloze benen enzo wanneer je wil slapen 😅

5 dagen geleden

En daar ben ik weer.. ik kan ondertussen de klok erop gelijk zetten dat ik rond vieren wakker ben. 🤦🏼‍♀️

5 dagen geleden

Reactie op esmeevd

En daar ben ik weer.. ik kan ondertussen de klok erop gelijk zetten dat ik ...
Gezellig! 😅

5 dagen geleden

Het ging een tijdje beter maar de afgelopen dagen is het hier helaas ook weer raak.. rond 3 uur wakker en dan pas om 6u weer in slaap vallen. Nu vanwege honger maar even naar beneden maar ook omdat manlief lekker luidruchtig ligt te ademen 😆

4 dagen geleden

Nou weer een nacht klaar wakker en alleen maar draaien. Dat word Netflix weer afstruinen en m’n vreetbuien proberen te bedwingen ✌🏾🥲

4 dagen geleden

Oh het maagzuur vandaag is AAN. Dat wordt helemaal niks vannacht.

4 dagen geleden

Reactie op 2510Melanie

Oh het maagzuur vandaag is AAN. Dat wordt helemaal niks vannacht.
Hier is het ook aan het branden… normaal drink ik dan een grote mok melk weg, wat helpt. Maar heb een uur geleden een ijzertablet genomen en dat gaat niet samen. Wilde ook ontbijten met melk dus moest kiezen of delen 🥲

4 dagen geleden

Reactie op Monica36

Nou weer een nacht klaar wakker en alleen maar draaien. Dat word Netflix we ...
Ik wil dit soms ook doen, maar ben zo bang dat ik mijn man dan ook wakker ga houden 🤭 dus eindig vaak met een klein nachtlampje aan en op mijn telefoon hangen 🫣

4 dagen geleden

Ben voor 2e keer wakker nu… zoveel rug en bekken pijn. Kan wel huilen..

4 dagen geleden

Ik word vannacht meerdere keren bezweet wakker oh en die pijn in mijn bilspier + onrustige benen… 🫢 Herkenbaar??

4 dagen geleden

Reactie op mermaidmommy

Ik wil dit soms ook doen, maar ben zo bang dat ik mijn man dan ook wakker g ...
Herkenbaar. Airpods zijn dan ook voor mij onmisbaar in de nacht

4 dagen geleden

Reactie op Mommytobenov24

Ik word vannacht meerdere keren bezweet wakker oh en die pijn in mijn bilsp ...
Jup. Zo ff lekker douchen denk ik. Hopelijk helpt dat

4 dagen geleden

Mijn baby heeft besloten zijn karate training extra vroeg te beginnen vannacht, auww mijn ribben en ingewanden. Daarnaast voelt het weer alsof ik honger heb maar ik heb gisteren zoveel gegeten dat ik dat gewoon niet wil geloven.