405 Reacties

4 dagen geleden

Ik wil slaaaaaapen 😭😭

4 dagen geleden

We hebben weer wat zwaardere krampen.. pfffff. Hopelijk zet het door. Ben hier zo klaar mee.

4 dagen geleden

Reactie op Mommytobenov24

Ik word vannacht meerdere keren bezweet wakker oh en die pijn in mijn bilsp ...
Ohwwww ja die bilspier, wat een kreng kan dat zijn! Ik ga wekelijks naar de fysio hiervoor dan masseert ze die spier en bepaalde druk punten. Helpt enorm!

4 dagen geleden

Ik word de laatste tijd niet meer ‘s nachts, maar vroeg in de ochtend wakker. Wil het liefst een douche pakken, maar daar wordt mijn partner van wakker en ik lig al steeds zo te draaien in bed… Sinds het derde trimester heb ik zo een erge last van mijn eigen lichaamsgeur. Hoop echt dat dit na de zwangerschap afneemt

4 dagen geleden

Reactie op Noé91

Ohwwww ja die bilspier, wat een kreng kan dat zijn! Ik ga wekelijks naar de ...
Ohh fijn zeg!! Misschien moet ik daar ook nog eens voor kijken. Goede tip!

4 dagen geleden

Reactie op Mommytobenov24

Ik word vannacht meerdere keren bezweet wakker oh en die pijn in mijn bilsp ...
Ja.. je kan je bilspier rekken. Wellicht dat dit wat helpt voor komende nachten? Hierbij moet je op een stoel zitten met een voet/enkel op het andere been en dan lichtjes voorover buigen zodat je de bilspier voelt rekken. Zoek naar een op op Google! Je kan ook aan een bekken fysio vragen of ze het bindweefsel en spieren wil losmasseren. Ik doe dit bijna elke week

4 dagen geleden

Reactie op 2510Melanie

Oh het maagzuur vandaag is AAN. Dat wordt helemaal niks vannacht.
Omeprazol hier elke ochtend op lege maag slikken werkt hier echt goed tegen maagzuur. Verder helpt echt niets bij mij

4 dagen geleden

Na een week van plafonddienst, slecht slapen door maagpijn, krampen, heel veel plassen… (nu maar 1x en daarna direct terug in slaap) eindelijk een goed nachtje. Ik voel mij herboren 😂 #KleineSuccesjes

4 dagen geleden

Reactie op Elisa124

Ja.. je kan je bilspier rekken. Wellicht dat dit wat helpt voor komende nac ...
Goede tips dankjewel!!

4 dagen geleden

Ik slaap ook niet meer helaas, veel krampen , misselijk , hoofdpijn , bekkenpijn .. huilend wakker geworden en ook omdat ik zoveel moet plassen😭 paracetamol en omeprazol ingenomen mocht niet baten. rond 7 uur werd mijn man wakker en heeft een warm bad gemaakt voor me ik hoop dat ik zo nog even kan slapen want ik ben doodop😪 lag vanaf 23.00 uur al wakker en geen oog dicht gedaan

4 dagen geleden

Ein de lijk, na weer een rot nacht. Zijn zojuist mijn vliezen gebroken! Omdat het kindje niet is ingedaald wordt ik straks per ambu vervoerd. Laat die weeën maar komen💪😂

4 dagen geleden

Reactie op 1-Willeke

Ein de lijk, na weer een rot nacht. Zijn zojuist mijn vliezen gebroken! Omd ...
Succes !!!

4 dagen geleden

Reactie op 1-Willeke

Ein de lijk, na weer een rot nacht. Zijn zojuist mijn vliezen gebroken! Omd ...
Heelll veel succes💪🏽☺️

4 dagen geleden

Reactie op 1-Willeke

Ein de lijk, na weer een rot nacht. Zijn zojuist mijn vliezen gebroken! Omd ...
Succes!

4 dagen geleden

Reactie op 1-Willeke

Ein de lijk, na weer een rot nacht. Zijn zojuist mijn vliezen gebroken! Omd ...
Succes! 💪🏻

4 dagen geleden

0 weeën en de gyno geloofd ook niet dat ze nog gaan komen. 6:30 staat de inleiding gepland. Ik ben zo blij dat ik na morgen niet meer zwanger ben!😅😂

4 dagen geleden

Reactie op 1-Willeke

0 weeën en de gyno geloofd ook niet dat ze nog gaan komen. 6:30 staat de in ...
Spannend zeg! Kan het me heel goed voorstellen dat je blij bent. Succes en probeer er van te genieten ❤️

3 dagen geleden

Ik dacht dat het al bijna ochtend was, helaas het is pas 00:40 en klaarwakker🙈

3 dagen geleden

Rechtop moeten proberen te slapen omdat m'n maagzuur, ondanks omeprazol, direct omhoog komt 😩 en tussendoor ook veel voorweeën de hele dag door al

3 dagen geleden

Reactie op Mama_M_1995

Rechtop moeten proberen te slapen omdat m'n maagzuur, ondanks omeprazol, di ...
Ik zit momenteel ook rechtop, ben zo klaar met dat maagzuur. 😅