405 Reacties

4 dagen geleden

Deze baby beweegt zooooveel nu, ik mág gewoon niet slapen🥴! Ook veel harde buiken of voorweeën, ik weet het allemaal niet. En nog een peuter die momenteel ook wakker is, super gezellig 🥲

4 dagen geleden

Reactie op esmeevd

Ik zit momenteel ook rechtop, ben zo klaar met dat maagzuur. 😅
Ik ben nu maar beneden gaan zitten met een glas melk in de hoop dat dat nog iets gaat verlichten 😅

4 dagen geleden

Hier maagzuur èn een heel beweeglijke baby...top combinatie! 🥲

4 dagen geleden

Maaaaaagzuuuuuuuur

3 dagen geleden

Hier ook maagzuur en een actieve baby. Al begint ze nu minder actief te worden, dus misschien kan ik zo een poging wagen 🤭

3 dagen geleden

Nou meiden, wees blij als je regelmatig plafond dienst hebt. De kleine is er al bij mij en ik sta zoveel gemakkelijker op dan mijn doet. Ik was stiekem al getraind in wakker worden 😄

3 dagen geleden

Hier ook klaarwakker door een peuter die al 3x wakker geworden is deze nacht. 🥴

3 dagen geleden

Ik word bijna standaard om 4u wakker! Ik ga nu lezen en zonet ontdekt dat yoga oefeningen ook fijn zijn om je lichaam te stretchen haha. Nu denk ik: ik heb in ieder geval iets fijns/leuks gedaan in die wakkere tijd. Wat doen jullie als jullie zo lang wakker liggen?

3 dagen geleden

Reactie op Queen4

Ik word bijna standaard om 4u wakker! Ik ga nu lezen en zonet ontdekt dat y ...
Informatie lezen over mama worden, tiktoks kijken over hoe mensen hun babykamer/ commode inrichten, nieuwsartikelen lezen, random dingen terugkijken via de NPO app, duizend keer plassen en melk drinken tegen maagzuur 🤓

3 dagen geleden

Reactie op Dua.aaaa

Informatie lezen over mama worden, tiktoks kijken over hoe mensen hun babyk ...
Hahaha dit zijn activiteiten voor een hele dag joh, ik hoop niet voor je dat je zo lang wakker ligt dat je dit allemaal in één nacht kunt passen

3 dagen geleden

Reactie op mermaidmommy

Hier ook maagzuur en een actieve baby. Al begint ze nu minder actief te wor ...
Voor zware maagzuur aanvallen kun je bij de aparheek anta gel halen. Dat spul werkt direct. Mijn ha heeft mij dat destijds geasviseerd samen met omeprazol. Ik heb 4 uurtjes totaal geslapen innhet zkh, die bedden blijven toch een ding he. Mijn heupen zijn beurs. Over 1 uur gaan we beginnen met inleiden.🥳

3 dagen geleden

Reactie op Queen4

Hahaha dit zijn activiteiten voor een hele dag joh, ik hoop niet voor je da ...
Helaas raar maar waar..

3 dagen geleden

Reactie op Dua.aaaa

Helaas raar maar waar..
Ai… nou, in ieder geval een productieve nacht :) sterkte en hopelijk kun je soms overdag een beetje bijslapen..

3 dagen geleden

Reactie op Queen4

Ik word bijna standaard om 4u wakker! Ik ga nu lezen en zonet ontdekt dat y ...
Ik zit vaak op mijn telefoon te lezen of wat spelletjes te doen 😂 Ben bang dat als ik tv ga kijken of iets anders buiten bed dat ik mijn man wakker maak 🫤 Grappig genoeg gaat ie me altijd zoeken als ik uit bed verdwijn 🫣 dus in bed blijven werkt het beste 😂

3 dagen geleden

Ik heb vannacht voor het eerst ook uren last gehad van maagzuur, en daarna menstruatie-achtige krampen in vlagen. Nu bij de Appie omeprazol gehaald en rennies, ben heeeeel benieuwd of het vannacht beter gaat😬

3 dagen geleden

Reactie op Queen4

Ai… nou, in ieder geval een productieve nacht :) sterkte en hopelijk kun je ...
Ja ‘s ochtends slaap ik zoveel mogelijk uit als de dagplanning het toelaat!

3 dagen geleden

Het belooft een pittig nachtje te worden… 😅 Om 17:00 last van oefenweeën, duurde zo’n 2 uur. Dan anderhalf a twee uur stil. Om 21:00 begonnen ze weer… menstruatie-achtige samentrekkingen, onderin in de buik (schaamstreek/lies) en buik die hard wordt. Zo kan ik het beste omschrijven. Duurt ongeveer 30-40 seconden en komt onregelmatig. Soms eens 5 minuten tussen, dan weer 15, dan 7, dan 3, dan 12…. Dus echt geen pijl op te trekken 🤣 Word er gek van… zet door of laat me met rust 🤣🤣🤣

3 dagen geleden

Nog wakker, want ik heb een brok in mijn keel en wat krampen 🫣 Verder nog meer mensen wakker?

3 dagen geleden

Ik ben ook wakker, last van bekken. Zit nu even op de bal. Ik hoor al veel mensen met menstruatie achtige krampen, die heb ik nog niet gehad.

2 dagen geleden

Ook hier wakker, 36 weken en tegenwoordig lees ik mijzelf in over allerlei onderwerpen wanneer ik weer eens plafonddienst heb. Vannacht is dat de verschillende houdingen die mogelijk zijn tijdens de bevalling.